eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNeostrada+ - KrakówRe: Neostrada+ - Kraków
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfe
    ed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!virgin!moderators!sal
    From: "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Neostrada+ - Kraków
    Date: Mon, 27 Jan 2003 17:06:40 +0000 (UTC)
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 31
    Approved: s...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <b13hjo$s40$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <b065t1$pkg$1@news.onet.pl> <b0b1r7$8js$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <b0c49h$amq$1@news.onet.pl> <b0cdgm$lhd$1@news.tpi.pl>
    <b0eopn$nc3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <b0pf1o$hqv$1@news.tpi.pl>
    <b0pul3$e12$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <b0r6a1$r6v$1@news.tpi.pl>
    <b0ro1i$22q$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <b13642$da7$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: virgin.gazeta.pl
    X-Trace: virgin.gazeta.pl 1043687200 7053 10.201.6.118 (27 Jan 2003 17:06:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jan 2003 17:06:40 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Original-To: s...@v...gazeta.pl
    X-Original-Date: Mon, 27 Jan 2003 15:57:37 +0100
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.150.162.136
    X-Original-X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1043679674 28800 195.150.162.136 (27 Jan 2003
    15:01:14 GMT)
    X-Original-X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jan 2003 15:01:14 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Moderator: Przemyslaw Maciuszko <sal#irc.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2002.08.08
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:56024
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b13642$da7$1@news.tpi.pl...

    > Chyba się kompletnie niezrozumieliśmy. Mnie chodzi właśnie o to, że NALEŻY
    > narzekać, jeśli są ku temu powody. A Tepsa ich nie szczędzi - zarówno
    swoim
    > klientom (bez względy na wielkość) jak i operatorom, z którymi powinna
    > współpracować. Za to Ty napisałeś o 'cierpliwym oczekiwaniu na zmiany'.
    Jak
    > myślisz jaki wniosek mogłem z tego wysnuć ? ;-)

    TPSA jest specyficzna firma. "Tam" nie ma czlowieka (ani tymbardziej grupy
    ludzi),ktory przejmowal by sie czymkolwiek poza swoim wlasnym biurkiem.
    Sadze iz mozna tylko czekac bo i tak w zaden sposob nie mozna wplynac na
    poczynania naszego monopolisty. Dzwoniac do TPSA jest sie odsylanym do
    kolejnych 5 numerow telefonu i nigdzie nie ma czlowieka ktory zechcialby
    zajac sie sprawa. Kazdy stara sie odrzucic problem dalej zeby tylko sie z
    nim przypadkiem nie musiec borykac. Jesli firma ma tyle roznych pionow i
    urzednikow co TPSA to poprostu brakuje w niej bezposredniego kontaktu z
    klientem a to jak widac nie prowadzi do niczego dobrego.
    Jesli chodzi o narzekanie to raczej ono rownierz nie zmieni poczynan TPSA
    ale moze przynajmniej pomoze narzekajacym ;).

    Pozdrawiam

    --
    Tomasz Nidecki (Nidas)
    http://www.earth.pl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 27.01.03 17:06 Shot

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: