  • 1. Data: 2010-06-15 09:24:29
    Temat: Neofon TP - przenaszalnosc z PSTN/ISDN
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ktos kiedys pisal, ze byc moze bedzie mozliwe przeniesienie numeru TP
    pstn/isdn do uslugi voip (neofon, telefonia internetowa). Obecnie
    mozna tylko w 399 miec numer.

    Cos sie zmienilo, cos wiecie wiecej?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-06-15 17:36:12
    Temat: Re: Neofon TP - przenaszalnosc z PSTN/ISDN
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 15 Cze, 11:24, a...@p...pl wrote:
> [...]
    >
    > ktos kiedys pisal, ze byc moze bedzie mozliwe przeniesienie numeru TP
    > pstn/isdn do uslugi voip (neofon, telefonia internetowa). Obecnie

    Wybacz OT, ale w tym kontekście w polszczyźnie tylko i wyłącznie:
    "przenośność".

  • 3. Data: 2010-06-15 17:58:52
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 15 Cze, 11:24, a...@p...pl pisze...
    > ktos kiedys pisal, ze byc moze bedzie mozliwe przeniesienie numeru TP
    > pstn/isdn do uslugi voip (neofon, telefonia internetowa). Obecnie
    > mozna tylko w 399 miec numer.
    > Cos sie zmienilo, cos wiecie wiecej?

    Raczej takiej możliwości nie będzie.
    Nie na darmo TP walczyła o wyróżnik sieci VoIP.

    Ircys

  • 4. Data: 2010-06-15 23:39:10
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Ircys napisał:
    > On 15 Cze, 11:24, a...@p...pl pisze...
    >
    > Raczej takiej możliwości nie będzie.
    > Nie na darmo TP walczyła o wyróżnik sieci VoIP.

    A i tak sporo (większość?) numerów VoIP działa na numeracji
    geograficznej :-).

    Przemek

  • 5. Data: 2010-06-16 16:35:27
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 16 Cze, 01:39, Przemysław Kowalik pisze...

    W sieci TP?

    Ircys

  • 6. Data: 2010-06-16 18:34:41
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-06-16 18:35, Ircys pisze:
    > On 16 Cze, 01:39, Przemysław Kowalik pisze...

    > W sieci TP?

    W sieci tp działa prawdopodobnie najmniej VoIP-ów, więc pytanie jest
    niestosowne :-)

  • 7. Data: 2010-06-16 18:59:00
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 16 Cze, 20:34, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" pisze...

    > W sieci tp działa prawdopodobnie najmniej VoIP-ów, więc pytanie jest
    > niestosowne :-)

    ale przypominam, że wątkotwórca pytał o TP, a właśnie w takim
    kontekście
    mówienie o VoIP-ach na numeracji geograficznej jest ... niestosowne :)

    Ircys

  • 8. Data: 2010-06-17 11:40:32
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Ircys napisał:
> [...]
    > kontekście
    > mówienie o VoIP-ach na numeracji geograficznej jest ... niestosowne :)

    W sumie to przegapiłem, że chodzi o TP, ale czy ma to jakieś znaczenie?

    Jak ktoś chce mieć nr VoIP z puli TP, to może go sobie przenieść gdzie
    indziej np.
    http://www.tlenofon.pl/faq_kategoria/?nr_kat=52&nr_a
    sk=230#active

    Przemek

  • 9. Data: 2010-06-17 19:23:13
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 17 Cze, 13:40, Przemysław Kowalik pisze...

    > W sumie to przegapiłem, że chodzi o TP, ale czy ma to jakieś znaczenie?
    > Jak ktoś chce mieć nr VoIP z puli TP, to może go sobie przenieść gdzie
    > indziej

    Ależ to oczywista oczywistość, ale spróbuj zrobić tak jak na początku
    kolega zapytał,
    czyli z numer TP przenieść do VoIP-a w TP (np. neofon) to będziesz
    dopiero bohater jak Ci się
    uda :)

    Ircys

  • 10. Data: 2010-06-17 20:36:02
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Ircys napisał:
> [...]
    > kolega zapytał,
    > czyli z numer TP przenieść do VoIP-a w TP (np. neofon) to będziesz

    A czy można u któregokolwiek stacjonarnego przenieść numer między
    strefami geograficznymi? To dlaczego miałoby się dać do wirtualnego
    50-ego starego województwa :-)?

    Poza tym, gdyby to było przeniesienie takie jak między komórkowymi, to
    miałoby to swoje konsekwencje.
    U komórkowych objawia się to jak wiadomo tym, że przeniesiony numer dla
    dzwoniących nań staje się numerem o wyższej/niższej stawce z powodu
    ewentualnych różnic MTR/zmian wewnątrz/zewnątrzsieciowości, ale
    dodzwonić zasadniczo się da.
    No a co powinno się stać z numerem geograficznym przeniesionym do 399?
    Co prawda ze stacjonarnych powinna być wszędzie stawka lokalna, ale za
    to np. z Plusa nie dałoby się dodzwonić w ogóle, a gdyby się jednak
    dało, to za 60 gr/min.
    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_promocj
    e/dla_obecnych_klientow/polaczenia_na_numery_039/

    Chyba nie warto zostawać bohaterem ;-)?

    Przemek