  • Data: 2003-12-17 22:58:46
    Temat: Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <s...@s...plukwa.net>, Robert Rędziak wrote:

    > Nie jest. Nie działa nie z winy Twojego dostawcy. Zresztą czy
    > umowa zapewnia dostęp do każdego miejsca na ziemi?

    Tak sobie czytam i czytam tę dyskusję i nasuwa mi się jedno skojarzenie.
    Kupiłem kiedyś w Makro kiełbasę. Niestety nadawała się conajwyżej do
    wbijania gwoździ, ale na pewno nie do jedzenia. Poszedłem do kierowniczki w
    Makro i pokazuję jej tę kiełbasę, a ona na to "No i po co pan to kupił,
    przecież to się nie nadaje...".

    Faktycznie, w umowie nie było nic o nadawaniu się do jedzenia, nawet umowy
    nie było.

    Dobranoc. ;)
    --
    Samotnik