  • Data: 2007-02-01 19:52:12
    Temat: Re: Neo bez limitów
    Od: icek <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):
    > Użytkownik "glappo" <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK> napisał w
    > wiadomości news:epteic$cai$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ceny spadly co do jesieni ? Mozesz cos wiecej,
    > ile kasy za ile mb ?
    tzn, cena to nadal nie jest gitara, jutro poznam nowe ceny (jak sie uda)
    ale 10ka za 3,9k mozliwa
    20tka koło 5,2
    40-50 za 7k
    ceny z BGP to jakies 54zł do kazdego MBita..
    ceny za EVPN, czyli ATM zakonczony ethernetem, lojalka 2lata, instalacja
    jakies 2-3k

    ale licze ze cos sie zmieni - najgorszy ból to cena za BGP :(

    --
    pozdros
    icek