  • 31. Data: 2003-12-19 11:49:42
    Temat: Re: Neo 83.x.x.x
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    On Fri, 19 Dec 2003 08:17:39 +0100, szanze wrote:
    [...]

    a może by tak pracownicy TPSA, przy okazji zbierania informacji o tym że
    "nie działa" , pozgłaszali co trzeba do administratorów odpowiedniech
    firewalli/routerów ?

    B.

  • 32. Data: 2003-12-19 13:35:52
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    > ja oczywiscie tez wypowiadam sie jako osoba prywatna i moich pogladow nie
    > nalezy utozsamiac z zadna firma, a co do linuxa, sa osoby, ktore moga
    udzielic
    > rzetelnej informacji, ale jak stwierdzil moj przedmowca nie ma supportu
    dla
    > Linuxa i Maca

    > jest dokladnie tak jak mowisz, ale wez im to wytlumacz

    itp...
    Dlaczego ty tylko przytakujesz ? Juz bys sobie odpuscil pisanie takich
    postow.

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 33. Data: 2003-12-19 14:19:15
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Dnia 03-12-19 12:20, internauta Szymon Sokół napisał :

    > podejrzana o to, że wie, co to jest DNS. Ja chciałem, żeby ci dwaj artyści
    > z TPI wyjaśnili, co mają na myśli. No i zepsułeś.

    Przepraszam ;)

    > serwerach DNS obsługujących Neostradę... a wadliwego adresu IP jakoś
    > sobie wyobrazić nie umiem. Ma 33 bity zamiast 32?

    Po co poprawiać konfigurację. Trzebaby zapłacić komuś kto się na tym
    zna, a przecież france w tepsie większość zwolnili. Lepiej zwalić na
    "wadliwy IP", normalnie ekonomia zastąpiła już nawet logikę.

    BTW. Ciekawe z jakiej puli dostanę numerki w dsl. Pewnie też z tej
    neostradowej, wszak jako bezregonowiec nie jestem nawet godzien rozmowy
    z infolinią DSL. O ile w ogóle się doczekam bo ich ruskie 30 dni na
    podłączenie zaczęło się w październiku.
    --
    Olek

  • 34. Data: 2003-12-19 15:36:05
    Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl>

    > Inna kwestia jest, iz infolinia Neo nie udiela wsparcia dla systemu

    Taa, a wsparcie dla Windowsa to :

    1. proszę zrestartować komputer

    o ile powyższe nie pomogło to

    2. proponujemy ponowną instalację systemu

    Przemysław

  • 35. Data: 2003-12-19 16:22:55
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    szanze wrote:
> [...]
    > rzetelnej informacji, ale jak stwierdzil moj przedmowca nie ma supportu dla

    To zaiste jest bardzo ciekawe, na moim pakiecie z modemem USB marki Thompson
    zupełnie co innego jest napisane. Czy Was nigdy nie szkolili?

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 36. Data: 2003-12-19 16:30:40
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    garibaldi wrote:
    > na tym, ze nie jest obslugiwany prze serwery DNS, jesli zas nie uzyawasz URL,
    > tylko zawsze laczysz sie poprzez podanie IP, to wtedy nawet nie zauwazysz ze
    > sa one wadliwe... dla wiekszosci uzytkownikow moze to byc jednak pewna
    > niedogodnosc... ;)

    Jeśli rzeczywiście pracujesz w help desk to obiecaj nam wszystkim proszę, że
    napiszesz podanie z uprzejmą prośbą do przełożonych o błyskawiczne (jeszcze
    przed Nowym Rokiem) wysłanie na kurs z podstaw administracji TCP/IP, a do czasu
    zdania certyfikatu wysłali Cię na samokształcenie razem z kolegą sza* - na
    początek polecam np. O'Reilly nt. administracji TCP/IP i Unixów. Obie pozycje
    wydane po polsku.

    PS Swoją drogą dawno nie widziałem takiego popisu-)

    PS1 Ja całkiem poważnie i serio radzę, błaźnicie się obaj straszliwie, nawet
    nie mając pojęcia przed jakim gronem.

  • 37. Data: 2003-12-19 16:33:14
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Bronek Kozicki wrote:
> [...]
    >
    > a może by tak pracownicy TPSA, przy okazji zbierania informacji o tym że
    > "nie działa" , pozgłaszali co trzeba do administratorów odpowiedniech

    No coś Ty, lepiej potrollować na grupie, wskazać wadliwe adresy i
    wytknąć netykietę. -)

  • 38. Data: 2003-12-19 17:13:39
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    > PS1 Ja całkiem poważnie i serio radzę, błaźnicie się obaj straszliwie,
    nawet
    > nie mając pojęcia przed jakim gronem.

    Mi sie zdaje, ze poprostu kolega ma rozdwojenie jazni :)

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 39. Data: 2003-12-19 17:35:59
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Jakub "Venom" Żukowski wrote:

    > Mi sie zdaje, ze poprostu kolega ma rozdwojenie jazni :)

    Który? -)

  • 40. Data: 2003-12-19 17:45:40
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,