  • 41. Data: 2003-12-19 20:53:30
    Temat: Re: Neo 83.x.x.x
    Od: Adam <a...@t...pl>

    On Fri, 19 Dec 2003 14:35:52 +0100, "Jakub \"Venom\" Żukowski"
    <v...@n...com> wrote:

    >Dlaczego ty tylko przytakujesz ?

    Bo to ta sama osoba...

    Adam

  • 42. Data: 2003-12-19 21:01:51
    Od: Adam <a...@t...pl>

    On Fri, 19 Dec 2003 18:13:39 +0100, "Jakub \"Venom\" Żukowski"
    <v...@n...com> wrote:

    >Mi sie zdaje, ze poprostu kolega ma rozdwojenie jazni :)

    Roztrojenie :) (vide Tomasz Pysera)

    Adam

  • 43. Data: 2003-12-19 22:01:49
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Adam <a...@t...pl> w artykule
    <news:bpp6uvcngp1sqkrf9kqhscvf9ds2lk0up0@4ax.com> pisze:

    > Roztrojenie :) (vide Tomasz Pysera)

    Przestań trollować. Jakbym pisał z niusów onetu, to byś mnie chyba uznał
    za osobowość wielokrotną...
    Popatrz w nagłówki i odszczekaj.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Adres w nagłówku zmieniony poza moim zasięgiem

  • 44. Data: 2003-12-19 22:09:37
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    > Bo to ta sama osoba...

    Teraz juz wiem, w sumie mozna sie bylo domyslec po stylu wypowiedzi na
    niskim, wrecz zenujacym poziomie.

    Pozdrawiam,
    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 45. Data: 2003-12-20 01:25:38
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik szanze <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@p...pl...

    > wiesz jesli ktos nie uzywal BSD to moze nie wie co to jest, ja akurat
    wiem,
    > tylko przeczytaj post wyzej, nie ma supportu dla Linuxa

    hmmm, dyskryminacja ? wspieranie monopolu ? faszysci ? ;-)

    sory, ale to bez sensu ... skoro cos z czyms dziala to czemu nie ma supportu
    ? chyba ze na pudelkach bedzie napis ze usluga przeznaczona tylko dla
    jednego slusznego systemu ?
    ciekawe ... moze polpak tez za troche bedzie mial restrykcje ? dziala tylko
    z routerem marki takiej i takiej typu takiego a serwer www moze byc tylko
    taki i taki ?

    doprawdy ... pojac nie moge ...

    Adam

  • 46. Data: 2003-12-20 01:29:20
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Jakub "Venom" Żukowski wrote:
    > Witam,
    >
    > No ten szanze i jego kulega :)

    Chyba masz rację, nieźle zakręcony "fachowiec" i to jeszcze z dużymi
    kompleksami. Jednym słowem 'troll' (może to ekspierd?)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 47. Data: 2003-12-20 01:32:40
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik garibaldi <r...@n...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:0...@p...pl...
    > na tym, ze nie jest obslugiwany prze serwery DNS, jesli zas nie uzyawasz
    URL,
    > tylko zawsze laczysz sie poprzez podanie IP, to wtedy nawet nie zauwazysz
    ze
    > sa one wadliwe... dla wiekszosci uzytkownikow moze to byc jednak pewna
    > niedogodnosc... ;)

    no te pewnie tak jak z art. spozywczymi, mozna trafic na nieswierzy IP ;-)

    prosze, wyjasnij czym charakteryzuje sie zly/niewlasciwy/wadliwy IP i moze
    jak to poznac ?
    jezeli _pojedyncze_ IP jest "nieobslugiwane" przez jakis serwer/router to
    chyba znaczy ze ktos musial sobie zadac trud i recznie wpisac regolke
    filtrujaca akurat ten adres ... moze to celowe dzialanie ?

    Adam

  • 48. Data: 2003-12-20 09:34:06
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 2 Szymon Sokół wrote:

    > Ja chciałem, żeby ci dwaj artyści z TPI wyjaśnili, co mają na myśli.

    Wcale nie jest takie pewne, że oni są dwaj...

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,

  • 49. Data: 2003-12-20 10:18:25
    Od: Marcin Jurczuk <s...@s...eu.org>

    On 2003-12-19, Andrzej Bursztynski <_...@p...pl> wrote:

    > Który? -)

    To wy nie wiecie - HELPDESK dostał podłączenie do internetu :-)
    Zaczeli się udzielać..

    --
    Regards M.J.
    :wq

  • 50. Data: 2003-12-20 12:30:05
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Adam wrote:
    > ? chyba ze na pudelkach bedzie napis ze usluga przeznaczona tylko dla
    > jednego slusznego systemu ?

    Właśnie wręcz przeciwnie - na pudełku z modemem "Neostrada" stoi jak
    byk, że wspierany jest Linux. A w środku szczegółowa instrukcja instalacji.

    > doprawdy ... pojac nie moge ...

    Ten troll nie ma _zielonego_ pojęcia o czym mówi, daj spokój -)