  • 21. Data: 2003-12-19 10:16:20
    Temat: Re: Neo 83.x.x.x
    Od: "gtk@adm" <g...@a...pl>

    Dnia 2003-12-19 10:59,Użytkownik Łukasz Bromirski napisał:

    > Jeśli chcesz bronić kolegi - to właśnie merytorycznie poprosimy coś.
    > Szczególnie coś o tych `wadliwych' i `nieprawidłowych' IP, czekamy.

    Nie ma czym obronic kolegi. Dopoki nie bedzi wiedziale ze administrator
    sieci WAN w routowaniu, filtrowaniu itd nie dziala na pojedynczych
    adresach IP. Nieprawidlowe ip to prawdopodobnie: 83.20.12.512.7 ;) a
    wadliwe 83.20.ab.8 ;)

    Carlos

  • 22. Data: 2003-12-19 10:24:55
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Fri, 19 Dec 2003 09:59:52 +0100 I had a dream that garibaldi
    <r...@n...pl> wrote:
    > na tym, ze nie jest obslugiwany prze serwery DNS

    Przez które serwery dns? Chcesz powiedzieć, że tepsa przydziela komuś
    adres np. 83.6.124.28 i blokuje go na swoich serwerach dns??
    Kran w domu też zakręcają i zaspawają drzwi?

  • 23. Data: 2003-12-19 11:07:41
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Paweł Małachowski <p...@t...niewazne> napisał(a):

    > MODERACJO, WRÓĆ!

    E, nie. Jestem przeciwny; zawsze mozna zrobic semi-moderacje w postaci
    cancelbota ;)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 24. Data: 2003-12-19 11:08:03
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    to to nie jest URL: http://216.239.59.99/ ?

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 25. Data: 2003-12-19 11:09:22
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    > Moja wiedze oceniaja na codzien inni, ale czytajac Twoje teksty mysle ze
    > bardziej daje znac mizerny stan Twojej wiedzy informatycznej. Nie wiem skad
    > wogle wyciagasz wniosek, ze pracuje w TPSA/TPI... Zreszta rozmawiawy tutaj o
    > pewnym problemie, a jesli brakuje Ci pomyslow na merytoryczna dyskusje, to
    > chociaz lubisz "polac wode", szkoda... bo to zasmiecanie listy, ale w koncu
    > gdzies swoje kompleksy trzeba wyladowac, wiec ujrzyj sobie kolego.

    PLONK / WARNING !!

    Naprawdę nie wiesz z kim dyskutujesz ???
    ( Pytam oczywiście o Przemka )....

  • 26. Data: 2003-12-19 11:10:19
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    Przemyslaw Frasunek napisał w <8...@l...freebsd.lublin.pl>:

    > Mialem dokladnie ta sama sytuacje przy okazji innej awarii :)

    > Raczej pracuje, patrz na naglowki. Sam powiedzial, ze ma kontakt z
    > klientami, co wskazuje na dzialy okolohelpdeskowe.

    Córka tepsy od telefonicznewgo helpdesku (w tym neostrada, reklamacje itp)
    to contactcenter (http://www.contactcenter.pl/) ... Ostatnio mieli
    siedizbę gdzieś przy okęciu, ostatnio chyba przenieśli część obsługi
    gdzieś pod Warszawę (cośtam mazowieckie).

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
    labelled "SEX AND FREE BEER" (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer

  • 27. Data: 2003-12-19 11:12:08
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Fri, 19 Dec 2003, Łukasz Bromirski wrote:

    > ...ani innych niestworzonych pierdołach, z których to postów teraz
    > robi się po prostu pośmiewisko.

    No właśnie siedzę i mam ubaw przedni.
    Wszystko ma jednak swoje granice, przedawkowanie błaznowania także
    może szkodzić zdrowiu.
    W zasadzie można by ignorować posty tego gościa, gdyby nie to, że pewne
    wypowiedzi pozostawione bez sprostowania mogą kogoś kiedyś sprowadzić na
    manowce.

    MODERACJO, WRÓĆ!

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 28. Data: 2003-12-19 11:20:22
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    Olek <o...@p...onet.pl> wrote:
    : Dnia 03-12-19 09:50, internauta Szymon Sokół napisał :

    :> No następny. Na czym polega wadliwość *adresu IP*?

    : Na tym, że z wywoływanym hostem się połączysz ale dns dla tego hosta
    : znajduje się na innym komputrze, z zablokowaną komunikacją z klasą 83.

    Rany, ja się nie Ciebie pytałem. Ani nie żadnej innej osoby, która może być
    podejrzana o to, że wie, co to jest DNS. Ja chciałem, żeby ci dwaj artyści
    z TPI wyjaśnili, co mają na myśli. No i zepsułeś.

    Ale w dalszym ciągu bardzo mnie interesuje sposób rozumowania
    prowadzący do określenia takiego IP jako "wadliwego". Bo mnie się
    wydaje, że jeśli cokolwiek jest tu wadliwego, to konfiguracja ACL-i na
    serwerach DNS obsługujących Neostradę... a wadliwego adresu IP jakoś
    sobie wyobrazić nie umiem. Ma 33 bity zamiast 32?

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 29. Data: 2003-12-19 11:31:21
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Fri, 19 Dec 2003, Przemyslaw Frasunek wrote:

    > E, nie. Jestem przeciwny; zawsze mozna zrobic semi-moderacje w postaci
    > cancelbota ;)

    No to się nie zgadzamy. ;) Cancelbot byłby OK na pl.regionalne.lublin
    na paru okresowych trolli z grupy Bojowników Antynetykietowych i Fanów
    Permanentnego NTG, aczkolwiek moderacja lepsza...

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 30. Data: 2003-12-19 11:43:19
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Fri, 19 Dec 2003, Grzegorz Janoszka wrote:

    > Przez które serwery dns? Chcesz powiedzieć, że tepsa przydziela komuś
    > adres np. 83.6.124.28 i blokuje go na swoich serwerach dns??

    Lepiej, że według niego nie wiedzą, jakie blokują (pewnie nie mają własnych
    konfigów) i chcą koniecznie feedbacku od tysięcy userów. :P

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/