  • 11. Data: 2003-12-19 08:49:16
    Temat: Re: Neo 83.x.x.x
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >Wybacz, ale z takimi problemami to sobie poradze, jak rowniez z
    >wieloma innymi. Natomiast w zaden sposob nie moglem sobie poradzic z
    >przekonaniem osoby z helpdesku Neostrady, ze nie zestawia mi sie
    >warstwa DSL i ze to nie jest problem u mnie. Rozmowa trwala ponad 50
    >minut i w ostatnim akcie desperacji powolalem sie na swoje miejsce
    >pracy. Poskutkowalo. Zgloszenie awarii zostalo przyjete, Neostrada
    >wrocila do zycia jeszcze tego samego dnia.

    czyli znalazles sposob na helpdesk neostrady!!!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2003-12-19 08:50:37
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    garibaldi <r...@n...pl> wrote:

    : Jeżeli nie otwierają się strony po adresie url, natomiast wszystko śmiga po
    : adresach IP, adres IP przydzielony klientowi jest wadliwy. Powyzsze adrszy
    : prosze przekazywac na infolinie Neostrady 0800102102/2, pomoże to szybciej
    : zidentyfikować nieprawidłowe adresy z puli 83.xx.... Bądźcie czujni.

    No następny. Na czym polega wadliwość *adresu IP*?

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 13. Data: 2003-12-19 08:59:52
    Od: "garibaldi" <r...@n...pl>

    na tym, ze nie jest obslugiwany prze serwery DNS, jesli zas nie uzyawasz URL,
    tylko zawsze laczysz sie poprzez podanie IP, to wtedy nawet nie zauwazysz ze
    sa one wadliwe... dla wiekszosci uzytkownikow moze to byc jednak pewna
    niedogodnosc... ;)

  • 14. Data: 2003-12-19 09:11:58
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Dnia 03-12-19 09:50, internauta Szymon Sokół napisał :

    > No następny. Na czym polega wadliwość *adresu IP*?

    Na tym, że z wywoływanym hostem się połączysz ale dns dla tego hosta
    znajduje się na innym komputrze, z zablokowaną komunikacją z klasą 83.

    Tepsa chce żeby jej zgłaszać ipki, żeby połowę wyrżnąć z użytku i za
    jakiś czas znowu wyciągnąć łąpę do Ripe po następną pulę "bo zabrakło".
    Coś czuję, że szybko się wyczerpie ta resztka ajpików.
    --
    Olek

  • 15. Data: 2003-12-19 09:19:30
    Od: Łukasz Bromirski <w...@w...goes>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > A wiec zgadlem, ze pracujecie w helpdesku. Moze zatem to ktorys z Was mi
    > powiedzial, ze ci ktorzy maja podpieta Neostrade do Linuksa/BSD na
    > pewno ja dziela i nie nalezy im sie support?

    No cóż, ja jak zgłaszałem ~rok temu awarię Neo+ i Pan dowiedział się,
    że używam FreeBSD stwierdził, że "nie ma takiego sytemu. Jest Windows,
    Linux.". "To niech Pan wpisze Linux" odpowiedziałem, bo wiedziałem że
    z TP S.A. nie wygram. "Ale Pan powiedział coś-bsd, to na pewno problem
    po pana stronie".

    Zagroziłem, że wyślę im 22MB z pppd faksem i niech sobie poczytają
    co nie działa i dlaczego to ich wina.

    Tak BTW ten klient jeśli w ogóle pracuje w TP S.A./TPI to sądząc po
    jego ograniczonej wiedzy i wyświechtanych tekstach *tylko* i wyłącznie
    w infolinii. No chyba, że nasz rewelacyjny operator już tak nisko
    upadł i zatrudniają takich ludzi na stanowiska techniczne.

    --
    Łukasz Bromirski lbromirski:mr0vka,eu,org

  • 16. Data: 2003-12-19 09:24:03
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Łukasz Bromirski <w...@w...goes> napisał(a):

    > No cóż, ja jak zgłaszałem ~rok temu awarię Neo+ i Pan dowiedział się,
    > że używam FreeBSD stwierdził, że "nie ma takiego sytemu. Jest
    > Windows,

    Mialem dokladnie ta sama sytuacje przy okazji innej awarii :)

    > Tak BTW ten klient jeśli w ogóle pracuje w TP S.A./TPI to sądząc po

    Raczej pracuje, patrz na naglowki. Sam powiedzial, ze ma kontakt z
    klientami, co wskazuje na dzialy okolohelpdeskowe.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 17. Data: 2003-12-19 09:24:21
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    >w infolinii. No chyba, że nasz rewelacyjny operator już tak nisko
    >upadł i zatrudniają takich ludzi na stanowiska techniczne.

    wiesz jesli ktos nie uzywal BSD to moze nie wie co to jest, ja akurat wiem,
    tylko przeczytaj post wyzej, nie ma supportu dla Linuxa

  • 18. Data: 2003-12-19 09:29:11
    Od: "garibaldi" <r...@n...pl>

    Moja wiedze oceniaja na codzien inni, ale czytajac Twoje teksty mysle ze
    bardziej daje znac mizerny stan Twojej wiedzy informatycznej. Nie wiem skad
    wogle wyciagasz wniosek, ze pracuje w TPSA/TPI... Zreszta rozmawiawy tutaj o
    pewnym problemie, a jesli brakuje Ci pomyslow na merytoryczna dyskusje, to
    chociaz lubisz "polac wode", szkoda... bo to zasmiecanie listy, ale w koncu
    gdzies swoje kompleksy trzeba wyladowac, wiec ujrzyj sobie kolego.

  • 19. Data: 2003-12-19 09:59:57
    Od: Łukasz Bromirski <w...@w...goes>

    garibaldi wrote:

    > Moja wiedze oceniaja na codzien inni, ale czytajac Twoje teksty mysle ze
    > bardziej daje znac mizerny stan Twojej wiedzy informatycznej.

    Zacytuj te *teksty*, poproszę. Tak konkretnie coś, dawaj.

    > Nie wiem skad wogle wyciagasz wniosek, ze pracuje w TPSA/TPI...

    Napisałem "jeśli w ogóle". Tak BTW, twoje alter-ego jak przypuszczam
    jednak pracuje, sam się do pracy w TPI kategorycznie przyznaje w poście
    <0...@p...pl>, wysłanym z serwera atropos.tpi.pl. Ty chyba
    jednak również, bo twoje alter-ego "wydaje" cię w poście
    <0...@p...pl>, wysłanym również z serwera atropos.tpi.pl,
    cytuję:

    "dokladnie tak im powiedzialem Radku, ale mnie wysmieli,
    nabijajac sie ze niby bity maja akrzywione, a jednka jest ktos kto
    potwierdza moaj wersje, szkoda, ze *tylko z mojej firmy*, dzieki za
    ten post"

    Nie muszę chyba mówić, że Twoje posty pojawiają się zaraz po
    postach `szanze', i wysyłane są dokładnie z tego samego serwera w
    ten sam sposób? Ciekawe.

> [...]
    > szkoda... bo to zasmiecanie listy, ale w koncu gdzies swoje kompleksy
    > trzeba wyladowac, wiec ujrzyj sobie kolego.

    Ja swoje zdanie, podobnie jak parę innych konkretnych osób, wyraziłem
    już *trzy* dni temu. Jak na razie nie pisałem jak Twój kolega (lub Ty)
    o:

    - "złych adresach";
    - adresach "wadliwych";
    - "nieprawidłowych" IP;

    ...ani innych niestworzonych pierdołach, z których to postów teraz
    robi się po prostu pośmiewisko.

    Jeśli chcesz bronić kolegi - to właśnie merytorycznie poprosimy coś.
    Szczególnie coś o tych `wadliwych' i `nieprawidłowych' IP, czekamy.

    --
    Łukasz Bromirski lbromirski:mr0vka,eu,org

  • 20. Data: 2003-12-19 10:13:58
    Od: "gtk@adm" <g...@a...pl>

    Dnia 2003-12-19 10:59,Użytkownik Łukasz Bromirski napisał:

    > Jeśli chcesz bronić kolegi - to właśnie merytorycznie poprosimy coś.
    > Szczególnie coś o tych `wadliwych' i `nieprawidłowych' IP, czekamy.

    Nie ma czym obronic kolegi. Dopoki nie bedzi wiedziale ze administrator
    sieci WAN w routowaniu, filtrowaniu itd nie dziala na pojedynczych
    adresach IP. Nieprawidlowe ip to prawdopodobnie: 83.20.12.512.7 ;) a
    wadliwe 83.20.ab.8 ;)