  • 21. Data: 2011-01-19 08:44:48
    Temat: Re: Nawigacja z licencja na np. miesiac???
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ale to możesz używać innych programów nawigacyjnych np online

    Za granica? Swietny pomysl :)

  • 22. Data: 2011-01-19 08:46:55
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Za granica? Swietny pomysl :)

    Z czym masz problem ?

  • 23. Data: 2011-01-19 09:07:26
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 19 Jan 2011 08:46:55 +0100, "niusy.pl"
    <d...@n...pl.invalid> wrote:

    >Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    >Z czym masz problem ?

    Z opłatami za transfer danych.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2011-01-19 09:09:16
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Z roamingiem.

    -----

  • 25. Data: 2011-01-19 09:26:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com>

    > Z opłatami za transfer danych.

    A są takie ? Ustalasz trasę jak rozpoczynasz i potem już nią jedziesz. Poza
    tym za granicą też są karty prepaidowe do internetu. Nie było o tym, że za
    darmo tylko, że nie opłaca się kupować licencji na rok używania jak się
    używa sporadycznie.

  • 26. Data: 2011-01-19 09:43:27
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 19 Jan 2011 09:26:22 +0100, "niusy.pl"
    <d...@n...pl.invalid> wrote:

    >A są takie ? Ustalasz trasę jak rozpoczynasz i potem już nią jedziesz. Poza

    a to nie wiedziałem, myślałem, że mapy są "dociągane" w trakcie.

    >tym za granicą też są karty prepaidowe do internetu. Nie było o tym, że za

    jakie są np. w Holandii? Szukałem kiedyś i nic takiego jak np. simdata
    z Plusa nie znalazłem.

    >darmo tylko, że nie opłaca się kupować licencji na rok używania jak się
    >używa sporadycznie.

    tu się zgadzam

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 27. Data: 2011-01-19 10:15:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com>

    > A są takie ? Ustalasz trasę jak rozpoczynasz i potem już nią jedziesz.

    A jak będzie objazd, to dalej będzie mógł jechać i program przekalkuluje mu
    trasę?

    >Poza tym za granicą też są karty prepaidowe do internetu.

    Taaa, jasne.
    Używałem kiedyś takiej (włoski Wind).
    Nawet nie wiesz ile zachodu z tym było, najpierw musiałem iść z dowodem do
    jedynego punktu firmowego Wind w Bibione, bo inaczej nie chcieli sprzedać,
    odstać swoje w kolejce, potem się okazało że standardowo włączony był net na
    miesiąc i zżarło z góry 10 Eur, a że tyle na karcie nie było, to trzeba było
    doładować do tej kwoty.
    A chciałem tylko kilka maili wysłać.

    Gdyby to był warunek że dojadę do Bibione, to chyba bym wolał papierową
    mapę.

  • 28. Data: 2011-01-19 10:44:49
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com>

    > a to nie wiedziałem, myślałem, że mapy są "dociągane" w trakcie.

    Przynajmniej jedna nawigacja online tak działała, że nie wymagała połączenia
    jeśli całą trasę ustalono w domu.

  • 29. Data: 2011-01-19 10:47:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 18 Jan 2011 17:48:39 +0100 osobnik zwany Jakub Jewuła
    wystukał:

    to może wrzuć sobie openstreetmap?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2011-01-19 10:53:47
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 19 Jan 2011 10:44:49 +0100, "niusy.pl"
    <d...@n...pl.invalid> wrote:

    >Przynajmniej jedna nawigacja online tak działała, że nie wymagała połączenia
    >jeśli całą trasę ustalono w domu.

    która? Chętnie wypróbuję; wybieram się właśnie do Czech.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski