    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja z licencja na np. miesiac???
    Date: Wed, 19 Jan 2011 10:15:45 +0100

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:ih677f$520$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com>

    > A są takie ? Ustalasz trasę jak rozpoczynasz i potem już nią jedziesz.

    A jak będzie objazd, to dalej będzie mógł jechać i program przekalkuluje mu
    trasę?

    >Poza tym za granicą też są karty prepaidowe do internetu.

    Taaa, jasne.
    Używałem kiedyś takiej (włoski Wind).
    Nawet nie wiesz ile zachodu z tym było, najpierw musiałem iść z dowodem do
    jedynego punktu firmowego Wind w Bibione, bo inaczej nie chcieli sprzedać,
    odstać swoje w kolejce, potem się okazało że standardowo włączony był net na
    miesiąc i zżarło z góry 10 Eur, a że tyle na karcie nie było, to trzeba było
    doładować do tej kwoty.
    A chciałem tylko kilka maili wysłać.

    Gdyby to był warunek że dojadę do Bibione, to chyba bym wolał papierową
    mapę.