    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja z licencja na np. miesiac???
    Date: Wed, 19 Jan 2011 15:00:07 +0100

    W dniu 2011-01-19 12:40, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Ale on chce przez miesiąc używać a licencja na rok jest

    Licencja jest na czas nieokreślony, może używać jak długo chce. Na rok
    jest dostęp do aktualizacji, których wcale nie musi robić.

    > Ale on chce cenę za miesiąc a nie za rok

    To było z uśmiechem:)

    > Dlatego mówię, że to po prostu nie dla niego produkt jest.

    Dokładnie, AM jest towarem który kupujesz i masz a nie wypożyczasz. Musi
    poszukać czegoś innego. Ja odniosłem się tylko do jego zarzutu do ich
    rzekomo wspomagającej piractwo polityki.

    A.