  • Data: 2013-07-08 11:30:35
    Temat: Re: Nawigacja w Audi A4B6
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Jul 2013 08:59:28 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):

    Hej,
    > Jak się sprawuje ta nawigacja w porównaniu do Automapy?

    Każda nawigacja fabryczna będzie uboższa w porównaniu do tej "zewnętrznej".
    Często brakuje ładnego widoku "pseudo 3d", prowadzenia po konkretnym pasie
    ruchu.
    Moja (c4 z 2009) daje radę i nigdy mnie nie zaprowadziła na manowce, ale
    jest toporna w wyglądzie i trzeba się z tym pogodzić.

    Za to nie mam potrzeby przyklejania jakiegoś klamota na szybie itp.
    Coś za coś.

    --
    Franc