  • 11. Data: 2012-02-27 11:53:45
    Temat: Re: Nawigacja podpinana do CAN
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/02/2012 09:11, news-gazeta wrote:

    > To proponuję przejechać się tunelami w Austrii - nie dość że długie, to
    > jeszcze są zjazdy po drodze - jak nie jesteś zorientowany i nie patrzysz
    > na znaki to można się rozczarować...

    Jak nie patrzysz na znaki i nie orientujesz się w zjazdach w tunelu, to
    pora oddać prawo jazdy tam gdzie kupiłeś.

    Do jeziora tez wjedziesz, bo nawigacja kazała skręcić a bez niej nie
    myślisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-02-27 11:59:34
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-02-27 09:29, Chris pisze:

    > Nie byłeś w Paryżu :)

    W Wiedniu i Oslo też są rozwidlenia dróg w tunelach.

    T.

  • 13. Data: 2012-02-27 12:02:48
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Tomasz Finke nabazgrał(a):

    > W Wiedniu i Oslo też są rozwidlenia dróg w tunelach.

    Nie byłem więc nie powiem :) jeszcze wszystko przedemną :)

    ps. W Paryżu w tunelach były nawet stacje benzynowe :)

  • 14. Data: 2012-02-27 12:23:00
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-02-25 18:43, megrims pisze:
    > http://pclab.pl/art48478.html
    >

    > W końcu to zrobili.
    Raczej CAN dopiany do nawigacji, ot bajerek...

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 15. Data: 2012-02-27 13:28:57
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Jak nie patrzysz na znaki i nie orientujesz się w zjazdach w tunelu, to
    > pora oddać prawo jazdy tam gdzie kupiłeś.
    >
    > Do jeziora tez wjedziesz, bo nawigacja kazała skręcić a bez niej nie
    > myślisz?

    Ale do kogo teraz pijesz? Czy ja mam problem z navi w tunelach?
    Przeciez pisalem to jako odpowiedz do posta poprzedzajacego - nie ogarniasz
    tego?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 16. Data: 2012-02-27 14:09:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości

    >Jak nie patrzysz na znaki i nie orientujesz się w zjazdach w tunelu,
    >to pora oddać prawo jazdy tam gdzie kupiłeś.

    No, jesli chcac jechac do hotelu X na ulicy Y potrafisz prawidlowo
    wybrac zjazd np "wroclaw-stadion" w dodatku napisany po norwesku, to
    chyba nalezy ci pogratulowac superinteligencji.

    >Do jeziora tez wjedziesz, bo nawigacja kazała skręcić a bez niej nie
    >myślisz?

    Po nocy ? Wygladalo jak kazda inna kaluza :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-02-27 14:12:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Qlfon" napisał w wiadomości grup

    >Raczej CAN dopiany do nawigacji, ot bajerek...

    Tak jest. Na razie wynika z tego ze pokazuja spalanie i inne bajerki,
    o wplywie na nawigacje nic nie pisza.

    J.

  • 18. Data: 2012-02-27 14:33:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/02/2012 13:09, J.F wrote:

    > No, jesli chcac jechac do hotelu X na ulicy Y potrafisz prawidlowo
    > wybrac zjazd np "wroclaw-stadion" w dodatku napisany po norwesku, to
    > chyba nalezy ci pogratulowac superinteligencji.

    Nie wiem, czy istnieją na rynku nawigacje nie pokazujące i mówiące jaki
    jest nastepny zjazd i za ile metrów, ale moja tak właśnie robi.

    > Po nocy ? Wygladalo jak kazda inna kaluza :-)

    A tego przedszkola tu wczoraj nie było! ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-02-27 17:43:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > JK nabazgrał(a):

    > Nie byłeś w Paryżu :)

    Byłem i to bez nawigacji jeszcze. ;-)

  • 20. Data: 2012-02-27 17:44:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To proponuję przejechać się tunelami w Austrii

    Jechałem, z nawi i jakoś nie miałem problemów z trafieniem we właściwy.