  • 1. Data: 2012-02-13 21:01:49
    Temat: Nawigacja na moto
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    Witam! Kiedyś pojawił się wątek nawigacji, która dobrze sprawdza się na
    moto. Czy ktoś może jeszcze pamięta, jakie firmy/modele warto obejrzeć?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-13 23:03:09
    Temat: Re: Nawigacja na moto
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Daniel Kowalski" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Kiedyś pojawił się wątek nawigacji, która dobrze sprawdza się na
    > moto. Czy ktoś może jeszcze pamięta, jakie firmy/modele warto obejrzeć?

    http://www.moto-opinie.info/index.php?action=show&ca
    t=4&sub1=1&PHPSESSID=4tfiie4vqedk619suc3ktfm357

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info

  • 3. Data: 2012-02-14 08:48:17
    Od: Dominik <d...@g...com>

    On 13 Lut, 22:01, Daniel Kowalski <b...@g...pl> wrote:
    > Witam! Kiedyś pojawił się wątek nawigacji, która dobrze sprawdza się na
    > moto. Czy ktoś może jeszcze pamięta, jakie firmy/modele warto obejrzeć?
    > Pozdrawiam

    Z propozycji "budżetowych" - ja używam urządzenia: GOCLEVER RIDER 350
    i jestem zadowolony.
    Urządzeni ma uchwyt do motoru i uchwyt do samochodu.
    Jedynie wbudowana mapa jest do niczego - ale urządzenie bez problemu
    korzysta z map zainstalowanych na karcie SD (ja akurat używam programu
    MapaMap)

    pozdrawiam

    Dominik i jego fotogalerie
    http://dominik.4me.pl

  • 4. Data: 2012-02-14 15:02:14
    Od: "All" <t...@t...net>

    "Daniel Kowalski" w news:jhbto8$i70$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam! Kiedyś pojawił się wątek nawigacji, która dobrze sprawdza się na moto.
    > Czy ktoś może jeszcze pamięta, jakie firmy/modele
    > warto obejrzeć?

    Z pewnością jest już w czym wybierać. Oferta była skromniejsza gdy
    zaopatrywałem się w Garmina ZUMO 660, gdzie priorytetem była
    uniwersalność (samochód/motocykl), niezawodność, no i porządne
    mapy na całą europę. Ostatnio wykorzystuję go nawet w wędrówkach
    pieszych ;). Działa.
    Choć teren zmienia sie bardzo szybko - szczególnie wszelkie obwodnice,
    rozjazdy i autostrady, gdzie żaden komputer nie pomoże.
    No cóż, trzeba mapy aktualizować...

    > Pozdrawiam

    Zdrówko
    ---
    All
    KLE500
    www.tamitu.net

  • 5. Data: 2012-02-14 18:11:25
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Ja używam Larka (!) Freebird. Przetrzymał dość mokre warunki
    pogodowe (Rabka - Balaton w zlewie, spora czesć Austrii z prędkościami
    autostradowymi w większym lub mniejszym deszczu). Nie zająkął się
    ani razu.
    Faktycznie wbudowana mapa (Polski) jest beznadziejna.
    Ale sprzęt łyka Automapę Europy bez wzdrgania się.
    Po przejechaniu prawie 4000 km w zeszłym roku po Europie
    z Larkiem nie widzę potrzeby wywalania dużo większych pieniążków
    na "uznane" marki.

    Szymon

  • 6. Data: 2012-02-14 19:03:20
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    No to jaki masz problem? http://ump.waw.pl/

    --
    Alf/red/

  • 7. Data: 2012-02-14 19:30:54
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Daniel Kowalski" <b...@g...pl> napisał

    > Witam! Kiedyś pojawił się wątek nawigacji, która dobrze sprawdza się na moto.

    Prawdziwy motocyklista używa tylko Garmina i z wyższością patrzy
    na ubogich użytkowników TomToma. Wszelkie inne nawigacje nie są
    koszerne i nie wypada o nie pytać.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2012-02-14 20:03:14
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    W dniu 2012-02-14 20:30, Hinek pisze:
> [...]
    >>
    > Prawdziwy motocyklista używa tylko Garmina i z wyższością patrzy
    > na ubogich użytkowników TomToma. Wszelkie inne nawigacje nie są

    ha ha! Garmin jako jedyny z mojej "samochodowej" stajnie padł. Z
    zazdrością patrzę na ubogich użytkowników Larka, do których niebawem
    dołączę, dziękując za podpowiedzi i opinie.

  • 9. Data: 2012-02-14 20:08:29
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    W dniu 2012-02-14 00:03, Drzewo pisze:
> [...]
    >
    > http://www.moto-opinie.info/index.php?action=show&ca
    t=4&sub1=1&PHPSESSID=4tfiie4vqedk619suc3ktfm357

    O właśnie, o Lark 35 AT mi chodziło ;-)
    Thx

  • 10. Data: 2012-02-14 20:18:57
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-02-14 21:08, Daniel Kowalski pisze:

    t=4&sub1=1&PHPSESSID=4tfiie4vqedk619suc3ktfm357

    > O właśnie, o Lark 35 AT mi chodziło ;-)
    > Thx

    Używam Larka 35 AT do błota. Zasadniczo nie mam zastrzeżeń, błoto,
    śnieg, deszcz i wstrząsy znosi dzielnie. Odbiornik GPS działa tak sobie,
    nie wiem czy to przypadłość ogólna tego modelu czy tylko mojego
    egzemplarza, ale pomimo, że fixa łapie szybko to w trakcie jazdy po
    lesie trochę głupieje i nie może się zdecydować w którą stronę jadę :).
    Na szosie nie ma problemu. Jedyna bardziej uciążliwa wada jest taka, że
    wyświetlacz średnio współpracuje z okularami przeciwsłonecznymi z
    polaryzacją więc jeśli jeździsz w takich okularach albo masz taką szybę
    w kasku to w słoneczny dzień możesz niewiele zobaczyć. IMHO stosunek
    cena/jakość bardzo dobry.

    --
    pzdr.
    zefir