  • 41. Data: 2012-02-20 11:17:26
    Temat: Re: Nawigacja na moto
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Używam tego od dwóch lat.
    > Fatalny ekran???? Może miałeś uszkodzony sprzęt?
    > Ekran jest doskonały. Nawet w pełnym słońcu wszystko
    > doskonale widać. O jaki rysik Ci chodzi? Po co rysik?
    > Rysik do motocyklowej navi? Nawety w rękawicy da się
    > obsłużyć nieszczęsną automapę. Do głowy by mi nie przyszło,
    > żeby używać rysika...
    > Zasilania w czasie deszczu nigdy nie odłączałem. Bez problemu
    > navi wytrzymała deszczową wyprawę na Nordkapp. Czego chcieć
    > wiecej?
    > Jedynym problemem jest AM - ale to już nie jest wina
> [...]

    Amen:)

    Co prawda nie udało mi się w rękawicy obsłużyć Automapy
    ale reszta prawda.

    Szymon

  • 42. Data: 2012-02-20 20:08:47
    Od: Daniel Kowalski <b...@g...pl>

    W dniu 2012-02-19 19:56, mkochano pisze:
    > Zamiast wydawać kasę na
    > Garmina lepiej kupić Larka i AutoMapę.

    Póki co sprawdzam 35AT w samochodzie: Urządzenie jest OK, soft wymaga
    wymiany, kupię Automapę.

  • 43. Data: 2012-02-22 20:39:13
    Od: mkochano <m...@g...com>

    On Feb 19, 9:31 pm, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:
    > Używam tego od dwóch lat.
    > Fatalny ekran???? Może miałeś uszkodzony sprzęt?

    Może tak, może nie. Nie mając innego egzemplarza nie da się
    stwierdzić. Natomiast mając w ręku Larka i NavRoada bez wahania
    stwierdzam że Lark ma lepszy ekran.

    > doskonale widać. O jaki rysik Ci chodzi? Po co rysik?

    Nie ma znaczenia, rysik, palec. Ekran "falował" pod nim.

    > Zasilania w czasie deszczu nigdy nie odłączałem. Bez problemu
    > navi wytrzymała deszczową wyprawę na Nordkapp. Czego chcieć
    > wiecej?

    Producent każe odłączać, znaczy nie przygotował urządzenia do pracy w
    deszczu.

    Pozdrawiam
    Michał