  • Data: 2012-01-02 23:57:37
    Temat: Re: Nawigacja blow 7" z kamerą cofania E360
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-02 23:34, Papkin pisze:
> [...]
    ar-sight-waterproof-video-camera-dc-12v-ntsc-50615

    > Slaba w nocy :( Poszukaj innych przetwornikow, wrzuc fotki gdzie
    > mocowales i jak sama kamere. Mam kamere ktora w nocy widzi lepiej, tez
    > od chinoli. W miejscu na oswietlenie rejestracji by sie raczej to nie
    > sprawowalo dobrze, slaba ocena odleglosci, obraz zbyt "plaski".
    No niestety, tutaj kamera jest zamontowana dość wysoko - tak gdzieś na
    wysokości 2m co najmniej, i patrzy pod kątem 45' w dół - co w połączeniu
    z jej kątem widzenia daje widok zderzaka na dole oraz dość daleko do tyłu.
    Tyle że cofać na ten obraz - się nie da, bo zniekształcenie jest tak
    znaczne, że nie można określić co gdzie za chwilę trafi.
    Jadę po prostym do tyłu, a np jakiś słupek który mijam z boku - na
    obrazie zatacza ładne półkole, jakby opływał kulę ;).

    Dla mnie ta kamera przede wszystkim służy precyzyjnemu dojechaniu do
    przeszkody (bo boki to widzę w lusterkach), oraz uniknięcia sytuacji,
    gdy cofam, a na samym środku stanie mi gość z komórką/gazetą, jest
    zajęty sobą i nie widzi cofającego auta, a ja w żadnym lusterku nie
    widzę jego...

    > Sprzet robi wrazenie deloriana z "powrot do przeszlosci" :)
    > I tak to wszystko odpinac jak wychodzisz do restauracji... chyba ze u
    > Ciebie nie kradna!
    Niczego nie odpinam, auto stoi w zamkniętym - jak stoi, a jak jedzie to
    nie zwalniam poniżej 20km/h żeby nie ukradli, kół nie odkręcili itp ;P

    Powtarzam- to jest dostawczak, do tego CB na górze ledwo sięgam, fotka
    robiona komórką trzymaną w ręce wyciągniętej, stąd wygląda to "dość
    blisko i ciasno".

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173