  • Data: 2012-01-02 23:34:37
    Temat: Re: Nawigacja blow 7" z kamerą cofania E360
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK wrote:
    > Kiedyś były tu-i-tam dyskusje, i pytania "jak to działa i się
    > sprawuje", więc wrzucam fotki z praktyki ;)
    > Blow GBPS70iBT + kamera E360 z dealextreme
    > http://www.dealextreme.com/p/e360-compact-vehicle-re
    ar-sight-waterproof-video-camera-dc-12v-ntsc-50615

    Slaba w nocy :( Poszukaj innych przetwornikow, wrzuc fotki gdzie mocowales i
    jak sama kamere. Mam kamere ktora w nocy widzi lepiej, tez od chinoli. W
    miejscu na oswietlenie rejestracji by sie raczej to nie sprawowalo dobrze,
    slaba ocena odleglosci, obraz zbyt "plaski".

    Sprzet robi wrazenie deloriana z "powrot do przeszlosci" :)
    I tak to wszystko odpinac jak wychodzisz do restauracji... chyba ze u Ciebie
    nie kradna!