  • 1. Data: 2017-07-26 19:26:50
    Temat: Nawigacja WinCE
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    Witajcie,

    Mam starego Modecoma MX2, który zaczyna coraz bardziej krztusić się z
    nowymi wersjami Automapy. Co teraz można kupić dobrego (w sensie sprzęt)
    z WinCE, i żeby ten WinCE był odblokowany? Podstawowe kryteria to
    zdecydowanie większa szybkość, jasny ekran i czuły moduł GPS szybko
    łapiący fiksa (nie gorsze niż w MX2). I coś o podobnych wymiarach
    (większego nie potrzebuję).

    Z Automapy rezygnować nie zamierzam, jej wersji androidowej nie chcę.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2017-07-26 21:57:15
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Jul 2017 19:26:50 +0200, w <olajco$bup$1@node1.news.atman.pl>, Uncle
    Pete <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > (większego nie potrzebuję).
    >
    > Z Automapy rezygnować nie zamierzam, jej wersji androidowej nie chcę.

    A AM chyba przestanie być wspierana na WinCE w ciągu roku, więc jest sens?

    Zainwestuj w NE na andka, zmienisz swoje życie na lepsze :)

  • 3. Data: 2017-07-26 22:40:23
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A AM chyba przestanie być wspierana na WinCE w ciągu roku, więc jest sens?
    >
    > Zainwestuj w NE na andka, zmienisz swoje życie na lepsze :)

    NE znaczy NaviExpert? I na czym polega jego przewaga nad AM?

    Ponadto szczerze mówiąc nie chcę używać mojego telefonu jako nawigacji,
    ma nieco za mały ekran (nie korzystam z 5,5-calowych dachówek).

  • 4. Data: 2017-07-26 22:48:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Jul 2017 22:40:23 +0200, w <olaunl$nk4$1@node1.news.atman.pl>, Uncle
    Pete <4...@g...com> napisał(-a):

    > NE znaczy NaviExpert? I na czym polega jego przewaga nad AM?

    Ma znacznie lepsze dane o trafficu. W porównaniu z AM, które ma je na słabym
    poziomie.

    > Ponadto szczerze mówiąc nie chcę używać mojego telefonu jako nawigacji,
    > ma nieco za mały ekran (nie korzystam z 5,5-calowych dachówek).

    Mój ma 3,2 albo 3,5" :)

  • 5. Data: 2017-07-26 22:57:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chodzi o to zeby gadalo a nie zeby gapic sie w ekran a nie na droge. Zwlaszcza ze w
    przeciwnienstwie do tesciowej nawigacja gada z sensem.

  • 6. Data: 2017-07-26 22:58:54
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ma znacznie lepsze dane o trafficu. W porównaniu z AM, które ma je na słabym
    > poziomie.

    > Mój ma 3,2 albo 3,5" :)

    Niestety, z uwagi na wiek mam już dalekowzroczność... ))

    Próbuję znaleźć informację, że AM przestawnie wspierać WinCE. Znalazłem
    tylko że przestają wpierać Windows 10 Mobile i Windows Phone.

  • 7. Data: 2017-07-26 23:05:48
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-07-26 22:57, Zenek Kapelinder wrote:
    > Chodzi o to zeby gadalo a nie zeby gapic sie w ekran a nie na droge. Zwlaszcza ze w
    przeciwnienstwie do tesciowej nawigacja gada z sensem.

    Osobiście wolę odwrotnie. Wyłączam głos i tylko czasami zerkam na ekran.
    Zwłaszcza kiedy są jakieś skomplikowane węzły lub skrzyżowania czy
    trzeba trafić w jakąś boczną uliczkę, kiedy ich jest gęsto. Komendy
    głosowe Automapy w takiej sytuacji zazwyczaj są bezużyteczne, tym
    bardziej że po 8 latach korzystania z AM nadal nie zawsze rozumiem
    logikę tych komunikatów.

  • 8. Data: 2017-07-26 23:10:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "Uncle Pete" wydumał(a) w wiadomości ID news:olb07a$p0d$1@node1.news.atman.pl
> [...]
    > głosowe Automapy w takiej sytuacji zazwyczaj są bezużyteczne, tym
    > bardziej że po 8 latach korzystania z AM nadal nie zawsze rozumiem

    Tutaj też rozchodzi się o samo działanie AM. Aplikacja jest coraz bardziej
    optymalizowana pod procesory <1GHz/wielordzeniowe a tego w starym sprzęcie nie
    uświadczysz, co oczywiście przedkłada się na prędkość wyświetlania mapy jak i samych
    komunikatów. Sam tego doświadczyłem i obecnie używam 4 rdzeniowego Androida i
    nareszcie nie doświadczam opóźnień. Spróbuj kiedyś (nawet u kogoś na lepszym
    sprzęcie) a sam się przekonasz.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 9. Data: 2017-07-26 23:48:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 26 Jul 2017 22:58:54 +0200, w <olavqc$of1$1@node1.news.atman.pl>, Uncle
    Pete <4...@g...com> napisał(-a):

    > Próbuję znaleźć informację, że AM przestawnie wspierać WinCE. Znalazłem
    > tylko że przestają wpierać Windows 10 Mobile i Windows Phone.

    A zapytaj support.

  • 10. Data: 2017-07-27 00:00:34
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    nareszcie nie doświadczam opóźnień. Spróbuj kiedyś (nawet u kogoś na lepszym

    A czy są wielordzeniowe procesory w nawigacjach na WinCE? Ponieważ
    podejrzewam, że na Android kod był pisany od nowa i to są dwie gałęzie
    nie mające ze sobą nic wspólnego poza mapami.