    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja WinCE
    Date: Thu, 27 Jul 2017 13:48:46 +0200

    W dniu 2017-07-27 o 13:19, J.F. pisze:

    > [...]
    >
    > Co wszystko ?

    Przecież Ci napisałem że mam mózg. Karta pamięci ma 32G więc apek się
    zmieści a naraz (w tym samym czasie) nie używam 5 róznych nawigacji.
    Yanosik+Google Maps mi wystarczy.

    > Tych nawigacji jest troche - mapfactor, osmand, be-on road (powoli do
    > skreslenia), here, plus sporo komercyjnych ... i brakuje :-)
    > I nawet duza karta nie zawsze pomaga :-)

    128Giga to za mało?

    > w 1000 przypadkow to ja poprawnie pojade i bez nawigacji, wiec istotny
    > jest tez jeden przypadek :-)

    Nie, chyba dla czepialskich i to jeszcze bez mózgu :)

    > No ale wiesz, zestaw w aucie juz jest, i co zrobic - wylaczyc ?

    Nie używać, chyba że ma się wyjebane na innych.

    > Taaa ... w miare dobra, tylko gdzie taka znalezc :-P

    W sklepie. Uzywam Plantronics Voyager, poprzednio Jabra. Plantronics już
    z 3 lata i nadal ładnie działa i trzyma akumulator.

    > Alez Cie ta spacja w oczy kole :-)
    > A mnie z kolei jakos koli w oczy ten pytajnik, jak jest za blisko, np tak?

    To są zasady pisowni, równie dobrze możesz pisać wszystko przez "u" bo
    cię "ó" drażni. W obu przypadkach jesteś zwyczajnie złosliwy dla osoby
    do której to piszesz, no bo chyba nie piszesz dla siebie, żeby sobie
    potem czytać to co napisałeś w kółko...no moze masz jednak jakieś
    samouwielbienie i Twoje teksty kręcą cię najbardziej. Doskonale wiem, że
    ludzie najczęściej myślą tylko o sobie a innych mają w dupie. To właśnie
    dowód na to.

    > Bo to jedno poprawili. Tylko takie pelnotekstowe wyszukiwanie ma wady i
    > zalety.

    Przede wszystkim jest opcją, której nie posiada AM.

    > Jak PiS dokonczy w koncu drogi, a moze nawet nowe zrobi, to 2015 bedzie
    > nie do uzytku ... co z tego, ze 1000 razy dobrze poprowadzi, jak raz zle
    > :-P

    Nie dokończy :D

    > No i w krytycznym momencie sprawdzasz te wszystkie mozliwosci, wypadek
    > przy tym powodujesz lub stoisz na poboczu, a korek w ktory wprowadzilaby
    > cie AM juz bys przejechal :-)

    AM ma podstawową wadę dla bezmózgów. Na początek trzeba ją dobrze
    skonfigurować bo w defaulcie to porażka. Do konfiguracji trzeba posiadać
    mózg. Jeśli wybierzesz na początku trasę złą to sama się nie zmieni
    (szybka/optymalna/krótka itp)
    Brak opcji podpowiedzi i sugestii czyni z niej martwą apkę w porównaniu
    do dynamiki GM. Wszelakie POI często są nieaktualne a reakcja na zmianę
    trasy (definiowana) potrafi skrzeczeć przez 5km ZAWRÓĆ, chociaż
    zmieniłeś trasę na lepszą i krótszą. Jeszcze mogłbym nawybrzydzać na AM
    ale mi się nie chce. Skoro ktoś uważa że dzisiaj jest to Hicior, to
    niech sobie tak uważa :) Co innego kilka lat temu, kiedy inne apki były
    w powijakach a GM mało praktyczne.

    --
    LordBluzg(R)