  • 11. Data: 2011-12-13 22:31:10
    Temat: Re: Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?
    Od: z <z...@g...pl>

    Cytat z testu z Chipa
    "
    Spore możliwości kryje za sobą odtwarzacz muzyczny, dużo
    predefiniowanych ustawień equalizera sprawi że będziemy mogli wybrać te
    które nam odpowiadają lub zdefiniować własne.
    "
    :-)

  • 12. Data: 2011-12-14 00:24:08
    Od: to <t...@x...abc>

    begin z

    > Moja ulubiona "pozycja" korektora to W nie U :-)

    Tragedia... powinni zakazać equalizerów.

  • 13. Data: 2011-12-14 07:05:21
    Od: z <z...@g...pl>

    to pisze:

    > Tragedia... powinni zakazać equalizerów.

    Nawet jeśli będzie to spłaszczone "w" nie takie po bandzie.
    A z resztą lubi się co się lubi. :-) Pewnie że można by wydać kupę kasy
    i być dumnym :-). Ja zainwestowałem w głośniki wysokotonowe + eq.

  • 14. Data: 2011-12-14 11:25:58
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    W dniu 2011-12-13 14:29, z pisze:
    > Jako że pewien operator w promocji chce mi dodać za jedyne 50 zł
    > nawigację Lark FreeBird 43.2 to mam takie dziwne pytanie:
    > Czy ten sprzęt posiada jakiś korektor graficzny (equalizer) przy
    > odtwarzaniu plików wma. Czy da się jakoś może do WinCE dograć jakiś inny
    > odtwarzacz typu winamp? :-)
    > W kwestii nawigacji to pewnie będę zadowolony :-)
    > Może by tak dziecku tam bajki wgrać na dłuższą podróż (SD_8Giga
    > obsługuje) Ekran 4,3" i rozdzielczość 480 x 272 pikseli.
    > Czy może szkoda zbierać złom? :-)

    Mam tego larka od 1,5 roku i jakoś specjalnie nie narzekam (przydało by
    się więcej RAM-u (teraz jest 64mb)). Po dłuższym czasie użytkowania
    uchwyt zaczyna trzeszczeć, ułamał mi się w jednym miejscu ale na
    szczęście kropelka dała radę. Ładowarka - złącze końcowe złapało luzy i
    ten metalowy wtyk się po części wyłamał i wymieniłem go na kontowy -
    teraz jest bez zarzutu. W kwestii odblokowania tego sprzętu nie miałem
    okazji kombinować, bo można w nakładce zmienić ścieżkę do programu
    nawigacyjnego. Pomyśl też o pokrowcu na ten sprzęt - kupiłem w tesco
    taki i bardzo dobrze się sprawuje.

  • 15. Data: 2011-12-14 12:07:00
    Od: to <t...@x...abc>

    begin z

    > Nawet jeśli będzie to spłaszczone "w" nie takie po bandzie. A z resztą
    > lubi się co się lubi. :-) Pewnie że można by wydać kupę kasy i być
    > dumnym :-). Ja zainwestowałem w głośniki wysokotonowe + eq.

    No tak... jeden woli obraz z galerii, inny wymięty plakat z Wampa.

  • 16. Data: 2011-12-14 12:35:08
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > No tak... jeden woli obraz z galerii, inny wymięty plakat z Wampa.

    To jeszcze to wydają? :)

  • 17. Data: 2011-12-14 12:39:06
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Agent