    From: "Agent" <w...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?
    Date: Tue, 13 Dec 2011 15:05:27 +0100

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jc7k0c$mti$1@inews.gazeta.pl...
    > Jako że pewien operator w promocji chce mi dodać za jedyne 50 zł nawigację
    > Lark FreeBird 43.2 to mam takie dziwne pytanie:
    > Czy ten sprzęt posiada jakiś korektor graficzny (equalizer) przy
    > odtwarzaniu plików wma. Czy da się jakoś może do WinCE dograć jakiś inny
    > odtwarzacz typu winamp? :-)
    > W kwestii nawigacji to pewnie będę zadowolony :-)
    > Może by tak dziecku tam bajki wgrać na dłuższą podróż (SD_8Giga obsługuje)
    > Ekran 4,3" i rozdzielczość 480 x 272 pikseli.
    > Czy może szkoda zbierać złom? :-)

    Do nawigacji typu Lark można doinstalować różne programy, gry itp w tym
    również różne odtwarzacze mp3 itp. tylko że najpierw pewnie bedziesz musiał
    odblokowac sprzęt. 43.2 ma chyba gniazdo słuchawkowe więc już ok że nie
    bedziesz musiał słuchać muzyki na wbudowanym głośniku. Tylko musisz sie
    zastanowić jak to podłączyć do radia. Jak masz radio na kasety to wbrew
    pozorom dobrej jakości adapter daje nie taki zły dźwięk. Niektóre filmy
    wgrane bezpośrednio z komutera moga przycinać wiec moze trzeba bedzie
    konwertować do mniejszej rozdzielczości. Też myślałem żeby puszczać coś
    dziecku ale zabawa z mocowaniem tego na tylnym foteliku + ewentulane wymioty
    :) spowodowane skupianiem wzroku na nieruchomym ekranie odwiodły mnie od
    tego. No i żeby dziecko dobrze słyszało to tez musisz mu dać słuchawki albo
    podłaczać to do znowu do radia wyjściem słuchawkowym. Ekran do filmów trochę
    przymały
    Podsumowując: dla mnie nawigacja służy do nawigacji.