  • 11. Data: 2010-11-10 20:37:04
    Temat: Re: Nawigacja
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-10 19:58, r...@k...pl pisze:

    > Chyba żartujesz. AM w rocznej subskrypcji kosztuje jakieś 70-80zł (PL) i z
    > drugie tyle w EU.
    > Navi z biedronki - 150zł.

    Jakas nawigacja była dołączona na płytkach w Gazecie wyborczej.
    Kioskarka miała luzem sporo płytek w szufladzie, a gazet już nie było.
    Szkoda, że jej nie poprosiłam, żeby mi dała jedną. Mnie nie potrzebna,
    ale zawsze komuś mogłabym podarować.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-11-11 13:37:18
    Od: AL <a...@s...tam>

    Tomek pisze:

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał

    > Podarowałem sobie, a dokładniej to NOKIA mi podarowała, bo jest za free
    > na 5230 i działa znakomicie. Pomijam fakt, że jest o wiele dokładniejsza
    > od wielu innych nawigacji na Symbiana.

    ktorych?

    poprosze o przyklady :)

    jak znam zycie, to zadnej innej procz OviMaps nie widziales nawet na
    oczy - myle sie?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2010-11-11 13:37:56
    Od: AL <a...@s...tam>

    r...@k...pl pisze:

    > Problem Symbiana polega na tym, że tam nie ma dobrych nawigacji na PL.

    a co probowales, ze tak twierdzisz-bredzisz?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 14. Data: 2010-11-12 09:33:17
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał :

    > ktorych?
    >
    > poprosze o przyklady :)
    >
    > jak znam zycie, to zadnej innej procz OviMaps nie widziales nawet na oczy -
    > myle sie?

    Oczywiście, że się mylisz. Zaczynałem nawigować z Symbianem jakieś 4 lata temu
    począwszy od Garmina. Pózniej Nokia Maps, TomTom, Sygic i OVI. Jedynie Sygic i
    OVI nadają się w chwili obecnej patrząc na dokładność i uaktualnienia. Więc jak
    widać, słabo znasz życie ferując tak błędne wyroki. Ale cóż, na tej grupie
    zawsze najwięcej było krzykaczy.

  • 15. Data: 2010-11-12 09:36:14
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał

    > Pomijam fakt, że jest o wiele dokładniejsza od wielu innych
    > nawigacji na Symbiana.

    > Problem Symbiana polega na tym, że tam nie ma dobrych nawigacji na PL.

    To nie jest problem Symbiana tylko Twój. Mi doskonale spisuje się Sygic w
    nowszej wersji jako Mobile Maps10 oraz OVI Maps. Są dobre, jeśli nie najlepsze
    właśnie na Symbiana. Skorzystaj choć raz zanim się wypowiesz.

  • 16. Data: 2010-11-12 19:52:35
    Od: AL <a...@s...tam>

    Tomek pisze:

    > Oczywiście, że się mylisz. Zaczynałem nawigować z Symbianem jakieś 4
    > lata temu począwszy od Garmina.

    No chyba, ze nadal uzywasz tych samych map - wiec sie nie dziwie, ze Ovi
    sa dla Ciebie wzorem doskonalosci.

> [...]
    > uaktualnienia. Więc jak widać, słabo znasz życie ferując tak błędne
    > wyroki. Ale cóż, na tej grupie zawsze najwięcej było krzykaczy.

    No wg mnie NokiaMaps jest duzo gorsza od wymienionego przez Ciebie
    SygicMobile - juz wole nawet uzywac Garmina XT niz OviMaps - zwlaszcza w
    terenie po wgraniu map TOPO.
    OviMaps u mnie ma dopiero 3-cie miejsce - ze wzgl. na mozliwosci/obsluge
    (adresow tez czesto nie potrafila znalezc, do ktorych Sygic prowadzi jak
    po sznurku).
    TomTom'a od dwoch lat nie uzywam pod Symbianem - z racji na brak
    aktualizacji map - wiec go nawet nie licze w tym porownaniu.

    Krzyczysz dalej?
    Wiec od ktorych nawigacji NokiaMaps jest bardziej dokladna wg Ciebie
    (wykluczamy TT z racji wyzej opisanej)?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 17. Data: 2010-11-13 09:11:55
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał

    > No wg mnie NokiaMaps jest duzo gorsza od wymienionego przez Ciebie
    > SygicMobile - juz wole nawet uzywac Garmina XT niz OviMaps - zwlaszcza w
    > terenie po wgraniu map TOPO.

    Ktoś tu pisał o terenie? Nie? To po co z tym wyjeżdżasz?

    > OviMaps u mnie ma dopiero 3-cie miejsce - ze wzgl. na mozliwosci/obsluge
    > (adresow tez czesto nie potrafila znalezc, do ktorych Sygic prowadzi jak po
    > sznurku).

    Mi znajduje _wszystkie adresy_

    > TomTom'a od dwoch lat nie uzywam pod Symbianem - z racji na brak aktualizacji
    > map - wiec go nawet nie licze w tym porownaniu.

    Chciałeś porównania, więc bierz pod uwagę _wszystkie_ nawigacje.

    ?

    > Wiec od ktorych nawigacji NokiaMaps jest bardziej dokladna wg Ciebie
    > (wykluczamy TT z racji wyzej opisanej)?

    Wykluczamy bo tak chcesz? Napisałem wyraźnie post wcześniej od których. Dla mnie
    Garmin to porażka, przekłamuje i źle prowadzi, więc też nie biorę go pod uwagę,
    nawet pod względem dokładności. Na forach najwięcej problemów jest opisywanych
    właśnie z Garminem. Dlatego jak wyżej wspomniałem, _dla mnie_ Sygic i OVI
    stanowią wykładnię dokładności. Zdanie możesz mieć inne, tak samo jak w wielu
    innych sprawach.

  • 18. Data: 2010-11-20 13:09:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Nov 2010 10:36:14 +0100, w <ibj1qo$qn0$1@news.onet.pl>, "Tomek"
    <t...@w...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał

    > To nie jest problem Symbiana tylko Twój. Mi doskonale spisuje się Sygic w

    Sygic akurat jest w miarę OK, problemem jest...

    > nowszej wersji jako Mobile Maps10 oraz OVI Maps.

    ... że korzysta z map Navteq (lub TA).
    Obie na Polskę są albo z błędami, albo zdezaktualizowane.

    > Są dobre, jeśli nie najlepsze
    > właśnie na Symbiana.

    Na Symbiana pewnie tak.

    > Skorzystaj choć raz zanim się wypowiesz.

    Korzystałem wiele razy.

  • 19. Data: 2010-11-20 13:12:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Nov 2010 20:52:35 +0100, w <ibk5u4$qkp$1@inews.gazeta.pl>, AL
    <a...@s...tam> napisał(-a):

> [...]
    > OviMaps u mnie ma dopiero 3-cie miejsce - ze wzgl. na mozliwosci/obsluge
    > (adresow tez czesto nie potrafila znalezc, do ktorych Sygic prowadzi jak

    To coś masz nie tak z aktualizacją map -- bo obie korzystają z tych samych map
    Navteqa.

    > TomTom'a od dwoch lat nie uzywam pod Symbianem - z racji na brak
    > aktualizacji map - wiec go nawet nie licze w tym porownaniu.

    Chyba, że Sygic miałeś z mapami TA, ale sam piszesz, że TomToma nie używasz :).

  • 20. Data: 2010-11-20 13:14:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 13 Nov 2010 10:11:55 +0100, w <iblkp7$1ad$1@news.onet.pl>, "Tomek"
    <t...@w...pl> napisał(-a):

    > Dlatego jak wyżej wspomniałem, _dla mnie_ Sygic i OVI
    > stanowią wykładnię dokładności.

    Chyba żartujesz... nie można mieć tak niskich wymagań odnośnie mapy :).

    Ale piszesz, że:

    > Napisałem wyraźnie post wcześniej od których. Dla mnie
    > Garmin to porażka, przekłamuje i źle prowadzi

    więc pewnie nie odróżniasz mapy od aplikacji, bo źle prowadzić może jedynie
    Garmin z CNE.
    Ale on akurat również korzysta z map Navteqa jak Ovi czy Sygic :))).

    Bo Garmin z GPMapą to na pewno ani nie przekłamuje, ani nie prowadzi źle.