  • 1. Data: 2012-11-30 18:05:46
    Temat: Nawiezło buractwa z Makowa..
    Od: DoQ <p...@g...com>

    ..http://youtu.be/yfgtxbw720k

    A mówią że Warszawiacy jeżdżą jak jeżdżą.

    --
    pozdr.

  • 2. Data: 2012-12-01 00:18:54
    Temat: Re: Nawiezło buractwa z Makowa..
    Od: tÎż

    DoQ wrote:

    > ..http://youtu.be/yfgtxbw720k
    >
    > A mówią że Warszawiacy jeżdżą jak jeżdżą.

    To byłem ja. :D

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2012-12-01 02:49:00
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    DoQ wrote:

    > ..http://youtu.be/yfgtxbw720k
    >
    > A mówią że Warszawiacy jeżdżą jak jeżdżą.

    Ah, najfajniejsze skrzyzowanie w tej czesci miasta. Z okazji przebudowy
    nic nie poprawili przejezdnosci, a dlubac mogli chyba z rok.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2012-12-01 10:02:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 1 Dec 2012 01:49:00 +0000 (UTC), Rafał Grzelak <s...@d...com>
    wrote:

    >Ah, najfajniejsze skrzyzowanie w tej czesci miasta. Z okazji przebudowy
    >nic nie poprawili przejezdnosci, a dlubac mogli chyba z rok.

    A po co? Przecież za xx lat (wpisać sobie dowolną liczbę) powstanie
    Nowolazurowa. Za niedługo otworzą chyba przedłużenie
    Gierdziejewskiego. Samo się rozwiąże.

    P.S. NMSP :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-12-01 10:48:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-12-2012 10:02, jerzu pisze:
    > A po co? Przecież za xx lat (wpisać sobie dowolną liczbę) powstanie
    > Nowolazurowa. Za niedługo otworzą chyba przedłużenie
    > Gierdziejewskiego. Samo się rozwiąże.
    > P.S. NMSP :)

    :D

    --
    pozdr.

  • 6. Data: 2012-12-01 21:24:46
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    jerzu wrote:

    > A po co? Przecież za xx lat (wpisać sobie dowolną liczbę) powstanie
    > Nowolazurowa. Za niedługo otworzą chyba przedłużenie
    > Gierdziejewskiego. Samo się rozwiąże.
    >
    > P.S. NMSP :)

    I S2.
    Ja wiem... wiem...

    Obecnie chyba dalej z bemowa na poludniowe srodmiescie najszybciej
    jedzie sie przez centrum...
    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 7. Data: 2012-12-01 23:49:08
    Od: Bernd <a...@d...pl>

    Dobrze, że nie zjechałeś przed Bpkiem bo by Cie makowiacy ze 30 minut
    nie wpuszczali ;-)

    Pozdrawiam,
    Bernd

    Ps. Jakim wynalazkiem kręciłeś filmik?

  • 8. Data: 2012-12-01 23:53:22
    Od: Bernd <a...@d...pl>

> [...]
    >
    > A mówią że Warszawiacy jeżdżą jak jeżdżą.

    Dobrze, że nie zjechałeś przed Bpkiem bo by Cie makowiacy ze 30 minut

    Ps2. Sorki za poprzedni post, wysłałem szybciej niż znetykietowałem.