  • Data: 2013-04-25 10:50:22
    Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-25 10:38, AZ pisze:

    > No i? Ciekawe jak rozpoznasz kierujacego z tylu i w kasku...

    Tak samo jak z przodu, tylko dodatkowo widać tablicę rejestracyjną.
    Niech sąd się martwi co z tym zrobić, jeżeli sprawca się nie przyznaje.
    Tylko nie opowiadaj mi tu bajek, że 15 kolegów w kółko ten motocykl
    pożycza, czy też jeździcie nim w 4 osoby do pracy i jak któryś się
    zmęczy to kolegę zmienia za kierownicą.