  • 1. Data: 2022-08-21 00:21:21
    Temat: Nawet kloszard chce samochodem do sklepu wjeżdżać
    Od: ii <i...@o...invalid>

    "W zachodniej części Dublina, stolicy Irlandii, na 700 hektarach
    powstanie 40 tysięcy mieszkań. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego,
    gdyby nie fakt, że zaplanowano... zero miejsc parkingowych."

    http://niusy.pl/@nczas.com/akb

    Tymczasem ... wczoraj byłem na zakupach w Biedrze. Podjeżdżam i od razu
    jakiś kloszard do mnie "taką bryką to można by do sklepu wjeżdżać" :-)

    No i ja tak właśnie myślę, że ludzie chcą tych małych samochodzików i
    chcą wjeżdżać nimi do sklepów i do mieszkań swoich :-) a nie mieszkać w
    gettach i poruszać się komunikacją miejską. Co z nami będzie?

  • 2. Data: 2022-08-21 10:02:08
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 21.08.2022 o 00:21, ii pisze:

> [...]
    > powstanie 40 tysięcy mieszkań. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego,
    > gdyby nie fakt, że zaplanowano... zero miejsc parkingowych."

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-08-21 14:56:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-21-sierpnia-2022 o 00:21, ii pisze:
    > No i ja tak właśnie myślę, że ludzie chcą tych małych samochodzików i
    > chcą wjeżdżać nimi do sklepów i do mieszkań swoich:-) a nie mieszkać w
    > gettach i poruszać się komunikacją miejską. Co z nami będzie?

    Bbierz mniej prochów. Normalni ludzie potrzebują normalny samochód z
    porządnym zasięgiem babagażnikiem.

    jak już dogonimy zachód i kowalski będzie zarabiał tyle co niemiec...

  • 4. Data: 2022-08-21 23:11:19
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.08.2022 o 14:56, _Master_ pisze:

    > Bbierz mniej prochów.

    Biorę mniej od Ciebie.

    > Normalni ludzie potrzebują normalny samochód z
    > porządnym zasięgiem

    To jest takie pieprzenie. Do jazdy na wakacje oczywiście potrzeba dużego
    zasięgu. Tak samo do prowadzenia działalności. Ale jak jesteś zwykłym
    ludzikiem to potrzebujesz do pracy dojechać i na zakupy. O tym piszę a
    nie że tam ktoś ma aspiracje by mieć SUVa. Bo to tak samo ktoś może
    sobie chcieć RSa mieć. Albo kampera.

    > babagażnikiem.

    Twizy Cargo ma bagażnik. Zwykły zresztą też.

    > jak już dogonimy zachód i kowalski będzie zarabiał tyle co niemiec...

    ... to będziemy mieli więcej Twizy właśnie.

  • 5. Data: 2022-08-22 07:53:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Na początek kowalskiego zabija CENA.

    I dalej nie ma co rozmawiać.

  • 6. Data: 2022-08-22 09:17:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Aug 2022 00:21:21 +0200, ii wrote:
> [...]
    > powstanie 40 tysięcy mieszkań. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego,
    > gdyby nie fakt, że zaplanowano... zero miejsc parkingowych."

    Socjalne, czy eksperymentalne?

    A moze w Dublinie samochod niepotrzebny?

> [...]
    > chcą wjeżdżać nimi do sklepów i do mieszkań swoich :-) a nie mieszkać w
    > gettach i poruszać się komunikacją miejską. Co z nami będzie?

    Rowery i hulajnogi elektryczne?

    Bo benzyny sie zabroni, a na elektryczny samochod moze nie bedzie
    nas/ich stac.

    J.

  • 7. Data: 2022-08-22 12:40:08
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.08.2022 o 09:17, J.F pisze:

    > Socjalne, czy eksperymentalne?

    Kolega określa taką amatorszczyznę mianem improwizacji :-)

    > A moze w Dublinie samochod niepotrzebny?

    Wszyscy mieszkamy na mniejszej lub większej wyspie :-)

    > Rowery i hulajnogi elektryczne?

    Leje, chcesz się przejechać?

    > Bo benzyny sie zabroni, a na elektryczny samochod moze nie bedzie
    > nas/ich stac.

    W konkretnych przypadkach może tak zdarzyć się, ale osobiście nie uważam
    by do tego wszystko zmierzało. Myślę sobie, że jest sporo chętnych na
    mieszkanie w takich gettach, ale jeszcze więcej na mieszkanie w
    normalnych miejscach ze swobodnym wyborem środka transportu itp itd. To
    pokazuje rzeczywistość. Miasta, wsie, przysiółki .. wszędzie ludzie
    jakoś tak inaczej żyją. Sami kupują te tanie i drogie samochody, duże i
    małe, spalinowe i elektryki, hulajnogi, skutery i piechtochody.

    Chciałem tylko zwrócić na symptomatyczne zachwyty nad możliwością
    wjechania Twizy do Biedry a wczoraj mi ktoś z rodziny na przyjezdne
    rzucił, że mógłbym wjechać do domu. Nie, że ja tego chciałem tylko oni.

    Jak miałem Wind'a to też spotykałem ludzików, którym się podobał
    otwierany dach zamiast klimy. Ale Twizy przebija wszystko. To nie może
    być przypadek.

  • 8. Data: 2022-08-22 12:44:30
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.08.2022 o 07:53, _Master_ pisze:
    > Na początek kowalskiego zabija CENA.
    >
    > I dalej nie ma co rozmawiać.

    Tak zabija, że mają po kilka samochodów?

    A mówimy o samochodzie tanim nie o Tesli.

  • 9. Data: 2022-08-22 14:03:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Aug 2022 12:40:08 +0200, ii wrote:

    > Kolega określa taką amatorszczyznę mianem improwizacji :-)

    No nie wiem - to wyglada na celowe dzialanie.

    > Wszyscy mieszkamy na mniejszej lub większej wyspie :-)

    Tym niemniej moze byc istotne.

    > Leje, chcesz się przejechać?

    Nie bedzie innego wyboru, to sie przyzwyczaisz do deszczu :-)

> [...]
    > mieszkanie w takich gettach, ale jeszcze więcej na mieszkanie w
    > normalnych miejscach ze swobodnym wyborem środka transportu itp itd.

    Poczekamy, zobaczymy ... co w tej Irlandii wyjdzie :-)

    > pokazuje rzeczywistość. Miasta, wsie, przysiółki .. wszędzie ludzie
    > jakoś tak inaczej żyją. Sami kupują te tanie i drogie samochody, duże i
    > małe, spalinowe i elektryki, hulajnogi, skutery i piechtochody.

    Bo i warunki rozne.
    U nas gdzies "w pierwszej wsi za miastem" ciezko sie zyje bez
    samochodu.
    Ale jak w miescie nie bedzie miejsca do parkowania, to i z samochodem
    nie lekko.
    No i przyklad Detroit ... a po co jakies miasto, skoro na prowincji
    zyje sie lepiej, jezdzi szybciej i parkingi są.

    > Chciałem tylko zwrócić na symptomatyczne zachwyty nad możliwością
    > wjechania Twizy do Biedry a wczoraj mi ktoś z rodziny na przyjezdne
    > rzucił, że mógłbym wjechać do domu. Nie, że ja tego chciałem tylko oni.

    No ale jakby ci zlikwidowali parkingi osiedlowe ... to cenna zaleta
    :-)

    > Jak miałem Wind'a to też spotykałem ludzików, którym się podobał
    > otwierany dach zamiast klimy.

    Klima dla ubogich ... i nie w naszym klimacie :-)

    > Ale Twizy przebija wszystko. To nie może
    > być przypadek.

    J.

  • 10. Data: 2022-08-22 21:23:22
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-22-sierpnia-2022 o 12:44, ii pisze:

    > Tak zabija, że mają po kilka samochodów?
    >
    > A mówimy o samochodzie tanim nie o Tesli.

    Nie wiem w jakim Ty się kręgach obracasz.

    Mój śwagier ;-) mieszka poza miastem ma dużą rodzinę i aż 3 samochody.
    2x audi 80 i tico.

    Znajmi co mieszkają w blokach mają po jednym np. 10 letnim kompakcie.

    Tak wygląda Polska. Jak już się ktoś skusi na kredyt i nowy z salonu to
    nie zmienia jak rękawiczki bo jest uwiązany cyrografem. Nawet na banalne
    i20.