  • 11. Data: 2022-08-23 23:58:35
    Temat: Re: Nawet kloszard chce samochodem do sklepu wjeżdżać
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.08.2022 o 14:03, J.F pisze:

    > No nie wiem - to wyglada na celowe dzialanie.

    Cel jest.

    > Tym niemniej moze byc istotne.

    To nie jest taki mały kraj by nie dało się samochodem jeździć.

    > Nie bedzie innego wyboru, to sie przyzwyczaisz do deszczu :-)

    Z dachu zrezgynuję?

    > Poczekamy, zobaczymy ... co w tej Irlandii wyjdzie :-)

    Jestem pewien, że wyjdzie, ale że wokół wszystkiego

    > Bo i warunki rozne.
    > U nas gdzies "w pierwszej wsi za miastem" ciezko sie zyje bez
    > samochodu.
    > Ale jak w miescie nie bedzie miejsca do parkowania, to i z samochodem
    > nie lekko.

    Ale nic się nie zmienia. Od lat są u mnie te same drogi. Pisałem już o tym.

    > No i przyklad Detroit ... a po co jakies miasto, skoro na prowincji
    > zyje sie lepiej, jezdzi szybciej i parkingi są.

    Szybciej to nie, nie ma dokąd jechać.

    > No ale jakby ci zlikwidowali parkingi osiedlowe ... to cenna zaleta
    > :-)

    Parkingi to zaszłość :-) Dzisiaj w domu parkujemy :-)

    > Klima dla ubogich ... i nie w naszym klimacie :-)

    Wręcz przeciwnie. Klima to jest substytut otwieranego dachu. Od marca
    można jeździć.