  • Data: 2018-06-10 22:47:20
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-10 o 18:59, Cavallino pisze:

    > Ale yanosik nie jest jedyną nawigacją.

    Przecież pisałem o Google jeszcze. Nie znam innych darmowych.
    Porównujemy NE do darmowych.

    > AutoMapa którą ostatnio testowałem robiła to też tak jak piszesz, a jest
    > dużo lepszym programem sama z siebie.

    Ona nie jest bezpłatna. Po drugie jak może być lepsza skoro "tak robi"?

    > Zależy komu.
    > Dla mnie funkcja antyradaru jest bardzo ważna - ważniejsza niż
    > wytyczenie objazdu krótszego o minutę czy dwie.

    Dla mnie również. Dlatego równolegle używam Yanosika jak pisałem.
    "Antyradar", czyli ostrzeżenie o pomiarze prędkości to co innego niż
    zdarzenia. Zdarzenia to: był wypadek, zepsuło się auto itp. W tym sensie
    napisałem, że nie interesują mnie one.

    Nie rozumiem jeszcze ostatniego zdania. Wynika z niego, że skoro
    Yanosika używasz to NE już nie możesz. Ja używam (jak pisałem) jedno z
    drugim i świetnie to działa - i mam ostrzeżenia o suszących i mam
    optymalną trasę dojazdową.

    Jeszcze sprostowanie: mi robi różnicę czy do domu jadę 35 minut czy 2h.
    Bo mniej więcej taka jest różnica gdy na obwodnicy dojdzie do byle
    stłuczki. Przypomnę też iż mój wątek na temat wyboru nawigacji powstał
    wskutek tego, że Yanosik wpakował mnie właśnie w taki korek, którego
    początku na horyzoncie nie było widać. Konkretnie 2.5h jazdy to mnie
    kosztowało. W tym czasie ulicą równoległą do obwodnicy, auta śmigały aż
    miło. Mogłem tylko im pomachać. Wtedy ostatecznie skończyłem z nawigacją
    Yanosik. NE takich rzeczy nie odwala.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek