  • 51. Data: 2010-05-19 14:11:22
    Temat: Re: Nasze polskie cwaniactwo
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    news:ht0fq7$72m$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w
    >
    > Niby tak, ale boje sie pomyslec jakby wygladalo uzytkowanie
    > samochodu jakbym musial wszystkich przepisow przestrzegac :-)

    no ale bez sensu jest trzymac przepisy, ktore powszechnie sa lamane

    Icek

  • 52. Data: 2010-05-19 14:27:35
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    J.F. pisze:
    (...)

    > Jesli mam dobra widocznosc, to nie bardzo widze sens tego zatrzymywania.

    Ja nie pytałem, czy Ty widzisz sens, tylko czy się zatrzymujesz. Z
    kontekstu Twojej wypowiedzi wynika, że nie i oceniasz to sobie wedle
    własnego uznania.

    > Ale to zatrzymanie na moment, a na przejezdzie jednak pare minut.

    A co za różnica? Stop to stop, zamknięty przejazd to zamknięty przejazd.

    > To tez wybieralem.

    I do tego nikt nic nie ma. Pojechałeś sobie wykrotami, przekroczyłeś
    tory w miejscu zgodnym z przepisami, aczkolwiek niebezpiecznym - Twój
    wybór. Byłeś sam vs pociąg i maszynista miał świadomość przejeżdżania
    przez przejazd niestrzeżony. Mają na to stosowne procedury.

    > A jaka konkretnie ?

    Zasadnicza - złamanie jednej z elementarnych zasad bezpieczeństwa.
    Nie wspomnę już tym, ze przejazd przez zamknięte zapory jest oznaką
    cwaniactwa i raczej niewielkiego rozsądku/odpowiedzialności takiej
    osoby.

  • 53. Data: 2010-05-19 15:52:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > A jaka konkretnie ?

    Normalnie - jestes cwaniaczkiem.
    Takim samym jak ci co parkuja na miejscu dla inwalidow, wpychaja sie w
    kolejke, wyprzedzaja na pasach, wjezdzaja mimo zakazu, jeżdżą na skróty
    pod prąd itp.
    Brak kultury i rozumu.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 54. Data: 2010-05-19 15:56:04
    Od: krzysiek82 <s...@u...de>

    DoQ pisze:
> [...]
    > Takim samym jak ci co parkuja na miejscu dla inwalidow, wpychaja sie w
    > kolejke, wyprzedzaja na pasach, wjezdzaja mimo zakazu, jeżdżą na skróty

    Dokładnie i teraz wiemy co jest problemem, brak zrozumienia tego, że
    robi się źle.

    --
    krzysiek82

  • 55. Data: 2010-05-19 16:18:26
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > Takim samym jak ci co parkuja na miejscu dla inwalidow, wpychaja sie w
    > kolejke, wyprzedzaja na pasach, wjezdzaja mimo zakazu, jeżdżą na skróty

    jechalem sobie dzis pewna trasa. Dynamicznie zmienialem pasy. Za kazdym
    razem to sygnalizowalem. Miejsca bylo sporo. Predkosc ponizej dopuszczalnej.
    Staje na czerwony i przychodzi do mnie taki kolo i puka w okienko, ze on
    jechal spokojnie a ja mu droge _zajechalem_. Nawyzywal mnie wlasnie od
    cwaniaczkow (stal tuz za mna). Miejsca bylo na 3 samochody jednak kapelusz
    trzymal "bezpieczna odleglosc".

    Mam wrazenie, ze reprezentujesz wlasnie taki typ.

    Boli Cie, ze ktos lamie przepisy, jedzie za szybko, parkuje na zakazach,
    trabi a Ty nie mozesz bo albo Ci zona zabrania albo tak nie umiesz i boisz
    sie jechac szybciej niz 30km/h.

    Zyj i daj zyc innym.

    Kolo na przejezdzie robi takie numery to jego broszka. Poki nie wplywa na
    Twoje bezpieczenstwo to nie Twoj biznes.

    Icek

  • 56. Data: 2010-05-19 16:35:40
    Od: krzysiek82 <s...@u...de>

    Icek pisze:
> [...]
    > trzymal "bezpieczna odleglosc".
    >
    > Mam wrazenie, ze reprezentujesz wlasnie taki typ.

    nie wiem komu odpowiadałeś ale pewnie chodzi o mnie, mylisz się, może
    trafiłeś na cepa nie oceniaj ludzi po jednym przypadku.

> [...]
    > trabi a Ty nie mozesz bo albo Ci zona zabrania albo tak nie umiesz i boisz

    Na zło, agresje czy też łamanie przepisów trzeba reagować jednakowo,
    działać interweniować czy też informować odpowiednie służby.

    > Kolo na przejezdzie robi takie numery to jego broszka. Poki nie wplywa na
    > Twoje bezpieczenstwo to nie Twoj biznes.

    Jak kogoś tłuką na ulicy to także nie jest twój biznes? Zastanów się nad
    tym co piszesz, z takim podejściem ten kraj daleko nie zajedzie.

    Co prawda jest zagrożenie, że ktoś może być za bardzo nadgorliwy i do
    tego nie zna przepisów i na taką osobę trafiłem ja, spisał blachy i będę
    się tłumaczył na komendzie, dlaczego trzymałem się prawego pasa a nie
    jechałem środkiem :D

    --
    krzysiek82

  • 57. Data: 2010-05-19 16:45:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:

    > Mam wrazenie, ze reprezentujesz wlasnie taki typ.
    >
    > Kolo na przejezdzie robi takie numery to jego broszka. Poki nie wplywa na
    > Twoje bezpieczenstwo to nie Twoj biznes.

    A ja mam wrazenie ze jestes typek kozaka, co to PJ posiadl ze 2lata
    temu, rajcujesz sie jeszcze kazdym przejechanym kilometrem ale juz
    cwaniaczysz jak Burt Reynolds. Jednakże gdy dochodzi do osobistej
    konfrontacji z kapeluszem chowasz sie pod fotel i przełykasz zniewagę,
    co jeszcze bardziej nakręca twoje żale. Zgadlem?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 58. Data: 2010-05-19 17:05:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Icek pisze:
    > PJ mam 12 lat. Na oko 0,5 miliona km za soba.

    Ktoś kto jezdzi 12lat nie przezywa zdarzeń drogowych jak żaba okres.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 59. Data: 2010-05-19 17:05:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

  • 60. Data: 2010-05-19 17:34:25
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Ktoś kto jezdzi 12lat nie przezywa zdarzeń drogowych jak żaba okres.

    buahahaha niezle. podoba mi sie taki tekst.

    Staram sie za wszelka cene nie znizac do Twojego poziomu. Staram sie jednak
    skutecznie wytlumaczyc, ze masz patrzec w lusterka i nie skamlec za kazdym
    razem jak widzisz jakiegos kierowce lamiacego przepisy PoRD. Ale widze ze
    kulturalnymi metodami sie nie da.

    Nie zejde do Twojego poziomu bo zalatwisz mnie doswiadczeniem.

    EOT

    Icek