  • Data: 2011-04-01 08:18:52
    Temat: Re: Nasza dzielna policja...
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Jak się domyślam, jeszcze nie masz prawa do głosowania?

    Tak, ze żlobka piszę :-) Takiego z sianem :-)

    > Owszem wyrażają, że nie dojrzeli do ustroju demokratycznego i wolą aby
    > ktoś podejmował decyzję za nich.

    Nonsens. Sam nie dojrzałeś do samodzielnego podejmowania decyzji dlatego
    polityków wybierasz.

    > Popierają obecna władzę

    Tobie się tak wydaje i tyle.

    >ich motywacje mnie nie interesują to ich wewnętrzna sprawa.

    A ich twoje :-)

    No właśnie tak zagłosowali jak napisałem :-)

    > Inni wrzucili głos na druga partię itp. Wszystkie partie znalazły się w
    > sejmie i tworzą naszą rzeczywistość. Same się nie wybrały. 53,88%
    > uprawnionych popiera obecną sytuacją bo ją wykreowało. Powody znowu mnie
    > nie interesują, to wewnętrzna sprawa tych co wybrali obecną klasę
    > polityczną.

    Jeśli nie odpowiada Ci obecna klasa to miej pretensje do tych 53. Oni ją
    wybrali a nie ci, którzy "w domu siedzieli"

    > Ogół nikogo nie interesuje. Interesują potencjalni wyborcy. Tych było w
    > ostatnich wyborach 53,8% uprawnionych. I oni w 98,2% zgadzają się z obecną
    > władzą. Znaczy się mamy dobrą władzę, bo ma pełne poparcie społeczeństwa.

    Jakieś absurdalne wyliczenia a sprawa jest bardzo prosta: do wyborów idzie
    mniej więcej 50% z tych 50% około 50% wybiera rządzących, to jest około 25%
    ogółu uprawnionych. Takie poparcie w wyborach udało się uzyskać rządzącym.

    > A na jakiej podstawie mają mieć? 98,2% poparcie, czarno na białym.

    Zwariowałeś

    > Domyślam się, że nic nie zrozumiałeś z tego co napisałem?

    Byś się chłopie zastanowił jak inne wybory odbywają się i jaki znikomy
    procent "uprawnionych" bierze w nich udział a jednak nikt nie wmawia
    niebiorącym, że też wybrali bo to głupie do kwadratu jest.