  • 31. Data: 2013-01-18 10:19:05
    Temat: Re: Nastepny morderca ?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-18 10:07, szufla wrote:

    > Lepsza jest montazowa pianka poliuretanowa.

    Ale taki material nie bylby po linii partyjnej ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 32. Data: 2013-01-18 10:19:29
    Od: R2r <b...@a...pl>

    > Jasssne... Raczej lewym i -10.

    > Niby dlaczego? Jeśli jedziesz prawym, to Cię po prostu wyprzedza,
    >
    > [...]
    Chyba zapomniałeś, że w naszym pięknym kraju nie wszystkie drogi mają po
    kilka pasów ruchu w tym samym kierunku. Zaryzykowałbym nawet
    stwierdzenie, że takich jest mniejszość...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 33. Data: 2013-01-18 10:20:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 23:37:12 +0100, Pawel O'Pajak

    > 1. Ta reszta w razie czego placi, a nie pokazuje legitymacje i kaze
    > polismenowi wyp* w podskokach lub krokiem tanecznym.

    W 99% nie płaci za podobne wykroczenia, więc nie rób scen. :P

    > 2. Ta reszta nie stawia FR i nie kolaboruje z takimi politykami.

    Owszem, kolaboruje -- robią to samo i nie znają umiaru.

    > 3. Ta reszta pracuje, a nie sie opierdala

    Te 2 miliony bezrobotnych mówi samo za siebie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 34. Data: 2013-01-18 10:57:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello szufla,

    Friday, January 18, 2013, 1:48:11 AM, you wrote:

    > Tak wolniej, nie 100 tylko np. z 95. Kolosalna roznica :)
    > Skad wiesz, ze rozprasza ? Gdy trzymasz reke na dzwigni zmiany biegow to cie
    > rozprasza,

    Po raz kolejny - nie chodzi o ilość kończyn na kierownicy. Dla mnie to
    on nawet nogą mógł kierować - bez znaczenia.

    > a moze ty myslisz, ze on jadac patrzy przez wizjer w tej kamerze ? LOL

    Nieważne przez co patrzy - ważne, że zajmuje się pościgiem i
    filmowaniem równocześnie. Dzieli uwagę na dwie, niezwiązane ze sobą
    czynności.

    A co do "bezpiecznego" odstępu, to dzisiaj w Chorzowie 30 kierowców
    samochodów go ustaliło. Dobitnie. Sprzątanie zajęło dwie godziny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2013-01-18 11:45:57
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nieważne przez co patrzy - ważne, że zajmuje się pościgiem i
    > filmowaniem równocześnie. Dzieli uwagę na dwie, niezwiązane ze sobą
    > czynności.

    O czym ty czlowieku piszesz . Co znaczy zajmowal sie filmowaniem ?
    Wiesz, bylem kiedys na planie filmu ktory dosc mocno absorbowal uwage operatora, ale
    wygladalo to troche inaczej, setki statystow, kilkunastu aktorow, dracy sie rezyser
    bo
    scena powtarzana trzeci raz
    On tylko trzymal aparat, nic wiecej.
    Czy jesli przelaczasz radio w samochodzie bo nie masz sterownaia w kierownicy albo
    bierzesz do reki puszke z cola to tez sie rozpraszasz ? Uswiadamiam ci, ze nie
    trzymanie jednej reki na kierownicy to dla nikogo nie powinien byc problem. Moglbys
    miec watpliwosci gdyby pisal smsy albo czytal gazete :)
    Zauwazyles, zeby nie utrzymywal kierunku jazdy lub mial jakis inny problem ?
    Jesli masz tak slabo podzielna uwage, ze nie mozesz wziac nic do reki podczas jazdy
    moze zrob sobie jakies badania bo chyba sie troche starzejesz no i kup sobie auto z
    automatem.

    sz.

  • 36. Data: 2013-01-18 12:00:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-18 11:45, szufla pisze:

    > Czy jesli przelaczasz radio w samochodzie bo nie masz sterownaia w kierownicy albo
    bierzesz do reki puszke z cola to tez sie rozpraszasz ?

    To pytanie retoryczne? Oczywiście.

  • 37. Data: 2013-01-18 13:33:35
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 18.01.2013 11:45, szufla wrote:

> [...]
    > operatora, ale wygladalo to troche inaczej, setki statystow, kilkunastu
    > aktorow, dracy sie rezyser bo scena powtarzana trzeci raz

    Jadąc autostradą zobaczyłem fajne cyferki na liczniku, więc postanowiłem
    zrobić foto. Za pierwszym razem nie patrzyłem i wyszło rozmazane, za
    drugim razem tylko zerknąłem czy dobrze trzymam komórkę - po zrobieniu
    zdjęcia okazało się, że jadę w połowie po prawym pasie. Mimo tego, że
    przecież "koncentrowałem się" na drodze...

    > Czy jesli przelaczasz radio w samochodzie bo nie masz sterownaia w
    > kierownicy albo bierzesz do reki puszke z cola to tez sie rozpraszasz ?

    A ty nie?

    Michoo

  • 38. Data: 2013-01-18 14:26:49
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > połowie po prawym pasie. Mimo tego, że przecież "koncentrowałem się" na drodze...

    Ja ?:) Tylko podczas wyprzedzania na trzeciego gdy lewa reka trzymam kierownice i
    jednoczesnie obsluguje kierunkowskaz i dlugie swiatla, a w prawej trzymam butelke
    kciukiem i wskazujacym i pozostalymi trzema redukuje bieg, a powaznie, jesli masz tak

    slaba podzielnosc uwagi, ze po zerknieciu przez sekunde w byle g, bo to tez moze byc
    lusterko nieswiadomie zmieniasz pas to lepiej przesiadz sie do taksowki :)
    Widze, ze rzeczywiscie powinni zaostrzyc badania i wprowadzic testy sprawnosci
    umyslowej, czyli rowniez podzielnosci uwagi jak dla zawodowych.

    sz.

  • 39. Data: 2013-01-18 14:45:49
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Nie mam pojęcia, z jakiego powodu on sie śpieszy. Czy goni go popęd
    > seksualny czy naprawdę ważna życiowa potrzeba. Ale jak jedzie szybciej
    > ode mnie, to na pewno jakiś powód ma. Mi nie ubędzie, jak go
    > przepuszczę.

    Gdyby wszyscy mieli takie podejście jak Ty (czy ja), to na drodze byłoby
    przyjemniej...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 40. Data: 2013-01-18 14:54:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jedzie się
    > spokojnie prawym pasem, może nawet +10 do ograniczenia, a tu zaraz jakiś
    > siądzie na zderzaku i gryzie kierownice z pianą na pysku...

    spokojnie to jest +20
    +10 to już jest upierdliwstwo :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."