  • 21. Data: 2013-01-18 01:48:11
    Temat: Re: Nastepny morderca ?
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Lewy pas jedzie wolniej.

    Tak wolniej, nie 100 tylko np. z 95. Kolosalna roznica :)

    > Chodzi o uwagę a nie ilość kończyn na kierownicy.

    Skad wiesz, ze rozprasza ? Gdy trzymasz reke na dzwigni zmiany biegow to cie
    rozprasza, a moze ty myslisz, ze on jadac patrzy przez wizjer w tej kamerze ? LOL

    sz.

  • 22. Data: 2013-01-18 08:33:05
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 17 Jan 2013 23:42:12 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Nie mam zamiaru bawić się w szeryfa w imię jakiś idiotycznych
    > ograniczeń prędkości.

    To "jakiś", to żeby tobie szybciej się pisało, uzus, czy po prostu jesteś
    głąbem?

  • 23. Data: 2013-01-18 09:58:20
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    > Jestem jednym z ostatnich, których można podejrzewać o kapelusznictwo.
    > Mechanicy nazywają mnie katem samochodów

    a mnie szefem (bo bywam u nich nierzadko i czasem wpadam na kawę ;)

    a wielu pasażerów po prostu
    > boi się ze mną jeździć.

    to chyba nie jest dobry znak, ze mną raczej nie boją się jeździć, ale w
    sumie nie świruję mocno - a w większej budzie to i tych 180km/h tak się
    nie czuje...

    Jednak nie mogę uznać za rozsądne i mądre to,
    > co widziałem na filmie z rozbicia C63.

    a tego to nie widziałem, miałem za słaby internet w tym czasie, a
    później już do tego nie wróciłem

    > Oczywiscie nie zmienia to w niczym faktu, że ja również zachowuję się
    > na drodze czasem nierozsądnie abo wręcz idiotycznie :(

    to chyba jak każdy, ważne jest mieć tego świadomość (choćby i po fakcie,
    żeby poprawić się na przyszłość)

    ja np. ostatnio stwierdziłem że się chyba starzeję, bo po 4 godzinach
    latania bokami już mnie to nie bawiło :)
    ale felgę jak co roku skrzywiłem, w tym roku to nawet udało mi się na
    raz dwie opony zdjąć (bo testowałem wychodzenie z poślizgu przy 120km/h
    i betonowy pas lotniska przeszedł w pas zieleni)

    p.s. Wszystkim z okolic Wrocławia polecam lotnisko w Oleśnicy, mały
    ruch, dużo miejsca, można potrenować to i owo

    Lukasz

  • 24. Data: 2013-01-18 09:59:48
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-17 22:39, onarjusz wrote:

    > Dwu rurko pojazd do przepisowej jazdy. Jak to okiełznać?

    Mozna wlozyc ziemniaka do lewej.

    --

    memento lorem ipsum

  • 25. Data: 2013-01-18 10:07:53
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Mozna wlozyc ziemniaka do lewej.

    Lepsza jest montazowa pianka poliuretanowa.

    sz

  • 26. Data: 2013-01-18 10:08:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 23:42:12 +0100, RoMan Mandziejewicz

    > Wiesz... Jak masz przed sobą pusto po horyzont, na dwujezdniowej
    > drodze bez jakichkolwiek zagrożeń i od 5 kilometrów trzymasz prędkość
    > taką samą jak idiota obok na drugim pasie, to faktycznie ten za Tobą może
    > dostać piany nie będąc pacjentem szpitala psychiatrycznego.

    Jest też nieco bardziej adekwatna sytuacja do wyjaśnienia. Na lewym ciag
    pojazdów, na prawym też -- ale tu na przód 100-200m wolnego, gdzie jest
    znowu większy kawałek dziurki na lewym, i potem znowu na prawym. Da radę
    przeskoczyć. Zaczyna się więc ciśnięcie. Do tego dochodzi znany od dawna i
    dokładnie opisany efekt tłumu i rozpoczyna się jazda -- choć większość tego
    wcale nie potrzebuje.

    > Ja ZAWSZE takich, którzy chcą jechać szybciej ode mnie puszczam
    > możliwie najmniej dokuczliwie - nie sobie kark złamie, mi nic do tego.

    Czyli swoim zachowaniem zmusza Cię do przyśpieszenia, i do tego się
    odnosiłem. Tak robi większość kierowców, bo nie chce być tzw.
    zawalidrogami. Jak to zdjagnozował LEPEK, nie chce się czuć "źle". Często
    to jest podświadome, zwłaszcza jak pojazd z tyłu zbliża się wyjątkowo
    szybko, a dochodzi do tego dynamiczna (by nie nazwać tego "agresywna")
    zmiana pasa ruchu.

    > Nie mam zamiaru bawić się w szeryfa w imię jakiś idiotycznych
    > ograniczeń prędkości.
    > Nie mam pojęcia, z jakiego powodu on sie śpieszy.

    Pewnie nie lubi jeździć samochodem i marzy by jak najszybciej z niego
    wysiąść. :P

    > Czy goni go popęd seksualny czy naprawdę ważna życiowa potrzeba.
    > Ale jak jedzie szybciej ode mnie, to na pewno jakiś powód ma.
    > Mi nie ubędzie, jak go przepuszczę.

    Mimo tego prędkość w wyniku jego akcji, zwiększasz.
    Wyjaśnienie tego zachowania nie ma większego znaczenia.

    --
    Pozdor Myjk

  • 27. Data: 2013-01-18 10:09:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 23:40:04 +0100, megrims

    > Nie prowadzę demagogicznych dyskusji w stylu Nowaka
    > o mordercach za kółkiem, więc się odpierdol.

    Oj, nie musisz być dla siebie aż taki surowy. Ja Ci morderstwa nie
    zarzucam, jedynie, że często jeździsz dużo szybciej niż pokazany na filmie
    poseł. Co więcej, do tego jeszcze lawirujesz między samochodami, co
    widziałem na Twoich filmach. Szacuję przy tym, że z 99% swoich wykroczeń
    nie jesteś wcale rozliczany. To pokazuje jak blisko masz do tego posła,
    więc najzwyczajniej przestań się użalać jaki jesteś uciśniony i "mniej
    równy".

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2013-01-18 10:10:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 23:52:29 +0100, szufla

    > To kto jest tym idiota na filmie ?

    Obydwoje są siebie warci. Polityk, co stanowi prawo i się do niego nie
    stosuje, i dziennikarz, tudzież obywatel, co za wszelką cenę chcę pokazać
    "prawdę" i jednocześnie usprawiedliwić siebie i innych, że mogą tak samo
    jeździć, bo przykład idzie z góry (sic!).

    --
    Pozdor Myjk

  • 29. Data: 2013-01-18 10:12:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Jan 2013 00:52:59 +0100, szufla

    > Zdaje sie, ze to ty byles jego adwokatem.

    Rzeczywiście, zdaje ci się.

    > A co to zabronione jest ?

    To jest śmieszne... a może jednak smutne...
    Jeden hipokryta nagrywa drugiego i przy okazji
    jeszcze paru innych.

    > Film pokazuje jak zachowuje sie wladza, > ktora ustanawia prawo.

    Oczywiście -- "władza" jedzie oznakowanym pojazdem, i reszta obywateli
    bierze z niego przykład jadąc tak samo. Albo nawet szybciej, a co, niech
    nie będzie lepszy!

    > Na lawirowanie to tam jest za malo miejsca,

    Weź przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem.

    > tak to tylko Komorowski na wislostradzie i 140.

    Oraz setki, jak nie tysiące, innych.

    > Moim odbiciem ?

    Przecież napisane czytelnym fontem, przeczytaj.

    > Jak na razie to ty ich tlumaczysz i to w dosc idiotyczny sposob.

    Jedynie wyrównuję szale, bo zdajesz się zachowaniem paru (p)osłów na drodze
    tłumaczyć, w dość idiotyczny sposób, zachowania reszty liczonej w setkach
    tysięcy. Tłumaczenie, że "przykład idzie z góry" jedynie utwierdza w
    przekonaniu, że mamy takich polityków, na jakich zasługujemy.

    > Tak jest. Dlatego radarami w nich, zwlaszcza z cichociemnych
    > samochodow itd. Wladza naprawia, tylko nie siebie.

    Jak ludzie zaczną jeździć poprawnie, to po pierwsze (p)osły nie będą mogły
    jechać szybciej (bo jak to ująłeś, nie będzie miejsca na lawirowanie), po
    drugie będą mogli zacząć na nich naciskać. Teraz nie mogą, i wiedzą
    doskonale, bo staliby się takimi samymi hipokrytami.

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2013-01-18 10:17:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 23:17:17 +0100, LEPEK

    > To nie patrz do tyłu ;)

    Nie da się. :P
    Pomimo że mam wsteczne cały czas na "fade" ustawione.

    > Zacząłeś jeździć wolniej i czujesz, że robisz coś "źle".
    > Wyluzuj i się nie stresuj - stres szkodzi zdrowiu :)

    Problem w tym, że ja mentalnie nie jestem nastawiony
    na bycie problematycznym. Problematyczność, jeden! ;)

    --
    Pozdor Myjk