  • 21. Data: 2010-04-13 15:58:28
    Temat: Re: Nastepne auto to bedzie wolnossaca benzyna?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:

    > No niestety potwierdzone. Poziom skomplikowania obecnych silnikow (diesla
    > i najnoszych benzyn) jest taki, ze zawsze da sie zwalic wine na
    > uzytkownika, ze zle jezdzil, lal zle paliwo itp.

    Użytkownik był asertywny?
    Tzn. sprawa trafiła do sądu, czy się poddał?
    Nie znasz ani jednego przypadku w którym user wygrałby z ASO w takiej
    sprawie?

  • 22. Data: 2010-04-13 16:01:35
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Cavallino pisze:

    > Użytkownik był asertywny?
    > Tzn. sprawa trafiła do sądu, czy się poddał?
    > Nie znasz ani jednego przypadku w którym user wygrałby z ASO w takiej
    > sprawie?

    Sprawy trafialy do sadu. Useerzy przewaznie wygrywali. Tylko co z tego
    jak wiekszosc potrzebowala tych samochodow jezdzacych, zarabiajacych dla
    nich pieniadze a nie rozbebeszonych w ASO.

  • 23. Data: 2010-04-13 16:49:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:

    > Sprawy trafialy do sadu. Useerzy przewaznie wygrywali.

    Ano właśnie.
    Czyli nie jest tak jak pisałeś, że te części nie podlegają gwarancji, tylko
    że ASO/gwarant próbuje ich bezczelnie oszukać.

    >Tylko co z tego jak wiekszosc potrzebowala tych samochodow jezdzacych,
    >zarabiajacych dla nich pieniadze a nie rozbebeszonych w ASO.

    Zawsze można naprawić za własne a dopiero potem sądzić się z gwarantem.

  • 24. Data: 2010-04-13 16:57:17
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Cavallino pisze:

    > Ano właśnie.
    > Czyli nie jest tak jak pisałeś, że te części nie podlegają gwarancji,
    > tylko że ASO/gwarant próbuje ich bezczelnie oszukać.

    Wygrywali w przypadkach padnietych pomp i/lub wtryskow. Glownie dzieki
    temu, ze jako przedsiebiorcy mieli udokumentowane wszytskie tankowania.
    W przypadku dwumas nie spotkalem sie z wygrana.

    > Zawsze można naprawić za własne a dopiero potem sądzić się z gwarantem.

    No niby tak, ale zamiast wykladac kase na naprawe, rzeczoznawce, sad
    mozna te pieniadze zainwestowac i zarobic.

  • 25. Data: 2010-04-13 17:11:03
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "tadek" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    > On 13 Kwi, 14:39, Olek <a...@d...pl> wrote:

    > mój 2.o benzyna w automacie do 13,5 l zimą w mieście.Zawsze jeździłem
    > benzynowymi silnikami i zawsze kupowałem nowe.

    To w koncu w automacie, czy w miescie?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 26. Data: 2010-04-13 17:15:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > temu, ze jako przedsiebiorcy mieli udokumentowane wszytskie tankowania. W
    > przypadku dwumas nie spotkalem sie z wygrana.

    A z wygraną gwaranta tak?

    > No niby tak, ale zamiast wykladac kase na naprawe, rzeczoznawce, sad mozna
    > te pieniadze zainwestowac i zarobic.

    W ogóle kasę na samochód można zainwestować i zarobić.....

  • 27. Data: 2010-04-13 17:29:37
    Od: topek <t...@p...pl>

    kamil pisze:
    > "tadek" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    > To w koncu w automacie, czy w miescie?

    Nie wygra sie juz chyba z ta maniera.
    Praktycznie wszyscy tak mowia.
    Maniera mowienia: TAK tez sie przyjela i nawet w TV czy radiu tak mowia.
    "Mam auto w automacie, tak, jade sobie, taaak, skrecam w lewo, tak?
    patrze czerwone swiatlo, taaak, auto nie tylko w automacie ale i w gazie
    i pelna opcja bez skory, taak"

    :)

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 28. Data: 2010-04-13 17:53:03
    Od: z <z...@g...pl>

    topek pisze:

    > Ale nastepne auto to kupie chyba jednak wolnossaca benzyne.

    Ja bym poszedł dalej wolnossąca benzyna ośmiozaworowa z jak najmniejszą
    ilością elektroniki.
    Robią jeszcze jakieś kompakty albo wyrośnięte miejskie auta z takimi
    silnikami???

  • 29. Data: 2010-04-13 18:08:43
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    > Tak, ale kiedy ostatnio słyszałeś o tym, ze komuś padło koło dwumasowe w
    > silniku benzynowym?

    Poczytaj forum Subaru

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 30. Data: 2010-04-13 18:15:10
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    Olek pisze:
    > 2.0 benzyna w automacie - licz się ze spalaniem ok 11-12 litrów w mieście.

    Pobożne życzenia ;) Chyba, że masz na myśli "miasto", a nie miasto. Bo w
    przeciwnym wypadku życzę powodzenia w schodzeniu poniżej 13-14 litrów na
    100 km, szczególnie przy krótkich odcinkach jazdy.

    --
    PSYLO