  • 1. Data: 2009-12-16 19:53:03
    Temat: "Nasłuchiwacz" windowsowskich procesów zdalnie sterujący odpalaniem innych procesów.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Idea jest taka, żeby zrobić/znaleźć/stworzyć/napisać/naruchać taki prosty
    programik który będzie odpalał jakąś zewętrzną aplikację po stwierdzeniu że
    w systemie został uruchomiony jakis proces (mnie akurat chodzi o to żeby
    odpalić zewnętrzną aplikację po stwierdzeniu iż został odpalony jakiś utwór
    w winampie - ale to jest najmniej ważne).

    Czy ktoś spotkał sie z takim zagdnieniem ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-12-16 20:17:20
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > utwór w winampie - ale to jest najmniej ważne).
    >
    > Czy ktoś spotkał sie z takim zagdnieniem ?.

    Cos takiego tylko z możliwością wstwiania warunku:

    IF procesA exist THEN ODPAL procesB.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-12-16 20:19:59
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > utwór w winampie - ale to jest najmniej ważne).
    >
    > Czy ktoś spotkał sie z takim zagdnieniem ?.

    Cos takiego
    http://torrentcity.pl/forum/index.php?showtopic=841

  • 4. Data: 2009-12-16 22:00:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Cos takiego
    > http://torrentcity.pl/forum/index.php?showtopic=841
    >
    > tylko z możliwością wstwiania warunku:
    >
    > IF procesA exist THEN ODPAL proces B.

    Ale z dokladnoscia do konkretnego utworu, czy sam winamp?

  • 5. Data: 2009-12-18 08:05:33
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ale z dokladnoscia do konkretnego utworu, czy sam winamp?

    Wolał bym z dokładnością co do utworu, ale jeżeli się nie da to może i być
    sam.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2009-12-18 17:57:42
    Od: "Andrzej" <szuwar_ek_wywal@to_wp.pl>

    > Wolał bym z dokładnością co do utworu, ale jeżeli się nie da to może i być
    > sam.....

    no to ideowo:
    1. sprawdzamy czy winamp jest odpalony
    2. czytamy tagi (wielkość, nazwę pliku, bitrate - niepotrzebne skreślić)
    odtwarzanego utworu

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 7. Data: 2009-12-18 22:34:42
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2009-12-18 09:05, Endriu pisze:

    > Wolał bym z dokładnością co do utworu, ale jeżeli się nie da to może i być
    > sam.....

    Najprościej będzie napisać własny plug-in do WinAmp'a. Możesz sprawdzać
    dane o utworze, rejestrować moment zmiany utworu itd. Zewnętrzna
    aplikacja "nasłuchująca" niepotrzebna.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 8. Data: 2009-12-18 23:39:16
    Od: Artur <n...@g...com>

    On 18 Gru, 09:05, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > Wolał bym z dokładnością co do utworu, ale jeżeli się nie da to może i być
    > sam.....

    Najprościej użyć funkcji API FindWindow(...) i poszukać okna klasy
    "Winamp v1.x",
    potem pobrać nazwę odtwarzanego pliku przez GetWindowText(...)

    --
    Artur

  • 9. Data: 2009-12-19 20:57:15
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >Najprościej użyć funkcji API FindWindow(...) i poszukać okna klasy
    >"Winamp v1.x",
    >potem pobrać nazwę odtwarzanego pliku przez GetWindowText(...)

    Mógłbys zarzucić krótki filmik instruktażowy w tym temacie w stylu:
    http://www.youtube.com/watch?v=ax1yAJRcsD4

    bo powiem ci szczerze że mógłbym ci zadać sto niepotrzebnych pytań odnośnie
    tego tematu, (pytanie tylko po co - skoro jeden 2-wu minutowy filmik załatwi
    wszystko).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/