    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Date: Thu, 10 Aug 2017 16:16:03 -0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Widzisz, Hondy tez sie psuja :-P

    Jasne :-)) Jak sie bardzo postarasz i znajdziesz taniego mechanika to każdy
    samochód dasz rade zepsuć.

    > Chodzi mi po glowie, ze kiedys widzialem swiece, w ktorej porcelanowy
    > srodek wylecial z tej metalowej tulei z gwintem.
    >
    > A google znajduje fajne zdjecia :-)

    U niego świeca była dobra, osmolona nieco ale wkręcona do silnika na próbę
    zadziałała dobrze. Trzeba było ja "przekonac" aby weszla pierwsze 2-3
    obroty bo chyba przy tym wydmuchiwaniu zdeformowalo sie kilka ostatnich
    zwojow gwintu.

    Ale kumpel ma teraz nowy komplet świec i kabli WN... fajna okazja do
    wymiany, nie? :-)