  • Data: 2017-08-04 20:18:47
    Temat: Re: Narzekamy ze drogo...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:om289r$b6i$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 04-08-2017 o 16:40, J.F. pisze:

    >A podróż samochodem to nie wypoczynek?

    Po paru godzinach juz nie :-)

    >Tylko wtedy, gdy katuje się całodzienną jazdą.

    >Nie bardziej niż po 3 dniach na plaży.
    >A pewnie mniej, codziennie nowe miejsca, nowe atrakcje....

    Atrakcje tez mecza.

    >Znosić to ja też znoszę, ale to męczarnia.

    Do pewnego czasu nie taka wielka.
    A troche meczy to mnie i 600 km po autostradach - jedzie czlowiek,
    jedzie, pedzi, a do celu ciagle daleko :-)

    >Trzy dni to ja jadę do Włoch czy Albanii.

    A ja jedna noc. Fakt - mam blizej, no i licze wjazd do Wloch - na
    poludnie to jednak jeszcze daleko.

    Z ta noca to tez tak sobie - przyjezdza czlowiek i trzeba isc spac :-)

    >Do Hiszpanii to byłby tydzień w jedną stronę. ;-)

    No wlasnie - tydzien w jedna, tydzien w druga, a urlop gdzie ?
    To sie nie dziw, ze kolega chce 1700km dziennie.

    J.