  • 11. Data: 2015-10-13 18:05:49
    Temat: Re: Nareszcie się obudził
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mvj88o$8di$1@dont-email.me...

    > obecny rzecznik to urzęduje od 9 września 2015.
    > Więc niespecjalnie się zdążył wyspać.

    Ale zjebkę od Trybuna już zdążył zarobić :-)))

  • 12. Data: 2015-10-13 19:12:42
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > Tytuł na Wirtualnej Polsce... dla mnie ten portal to dno. A zwłaszcza
    > tytuły, które często nie mają potwierdzenia w dalszym tekście. Liczą na
    > tanią sensację.
    A znasz inny "porządniejszy"? Bo mnie tak samo irytuje Interia i
    przestałem zaglądać całkowicie.
    Dziś chyba wszystkie tak mają. Tzn mają w dupie czy przeczytasz, ważne
    że klikniesz.

  • 13. Data: 2015-10-13 22:27:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-10-13 o 19:12, Jawi pisze:
    > A znasz inny "porządniejszy"?
    tvp.info

    Robert

  • 14. Data: 2015-10-13 23:00:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 13 Oct 2015 10:04:38 +0200, Marek napisał(a):

    > Akurat te kontrole uwazam za potrzebne i skuteczne. Przy kazdej akcji
    > zawsze sie znajdzie ktos po spozyciu.

    No tak się utarło, że policjant sprawdzający przesiewowo trzeźwość jest ok,
    ale przetrzepujący kieszenie i torby przechodniów byłby zamachem na
    wolność, ale w zasadzie dlaczego? :)
    Niby rozsądne, ale tak naprawdę gdzie leży granica? W uciążliwości, w
    ingerencji w prywatność, jeszcze gdzieś indziej?

    Gdyby tak policjanci robili naloty ludziom na domy, dobrze przetrzepywali
    każdy kąt, to też co chwilę by znaleźli - tu jakąś broń, tam jakieś
    narkotyki, skradziony rower albo inne fanty, na komputerze jakiś piracki
    program albo inną empetrójkę.

    Niby nie to samo, ale jednak to samo :)

    > Dla mnie osobiscie ta chwila stracona w kolejce do alkomatu nie jest
    > problemem.

    A przesiewowa rewizja w domu by była? :)

  • 15. Data: 2015-10-14 00:51:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    > Dla mnie osobiscie ta chwila stracona w kolejce do alkomatu nie jest
    > problemem.

    Nie chodzi o jakieś tracenie czasu. Tym bezprawiem zajął się Rzecznik
    Praw Obywatelskich. Czyli facet postawiony na stanowisku dla tego aby
    garstka terrorystów nie robiła sobie z pozostałych ludzi poslusznego,
    dyscyplinowanego co chwila bydła. A więc nie popełniłeś przestępstwa,
    nie maja żadnych podstaw do podejrzeń, to wara im od ciebie.
    ---
    Tylko, że on tego akurat nie potępił. Nie wiem po co mi taki rzecznik.

  • 16. Data: 2015-10-14 01:04:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

> [...]

    Niby rozsądne, ale tak naprawdę gdzie leży granica? W uciążliwości, w
    ingerencji w prywatność, jeszcze gdzieś indziej?
    Obiboki znalazły sobie sposób na utrzymywanie pracy przy minimalnym wysiłku.

  • 17. Data: 2015-10-14 15:00:30
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > Tytuł na Wirtualnej Polsce... dla mnie ten portal to dno. A zwłaszcza
    > tytuły, które często nie mają potwierdzenia w dalszym tekście. Liczą
    > na tanią sensację.
    >
    > Robert

    Jak każdy inny. Nie znam witryny która nie zajmowałaby się sianiem
    taniej oszukańczej propagandy. Jednak WP ma przewagę nad takimi
    portalami jak Onet czy GW z powodu przejrzystości czy szaty graficznej.

  • 18. Data: 2015-10-14 15:00:54
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-10-14 o 00:51, re pisze:

> [...]
    > ---
    > Tylko, że on tego akurat nie potępił. Nie wiem po co mi taki rzecznik.

    I na dodatek sowicie go opłacasz, bo przecie ten pupilek władzy nie
    zadowoli się płacą wysokości średniej krajowej.