  • 1. Data: 2013-05-30 12:00:00
    Temat: Nareszcie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Wszyscy tylko o tym w kółko gadają i gadają, a ci się wzięli
    do pracy i w końcu zrobili. To powinno być w każdym domu.

    http://www.youtube.com/watch?v=c0atClPSTx8

    --
    Jarek (no i mogę się odstawić jak stróż w Boże Ciało)

  • 2. Data: 2013-05-30 12:26:38
    Temat: Re: Nareszcie
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    http://www.youtube.com/watch?v=WYcqJ5HdxA4

  • 3. Data: 2013-05-31 00:21:02
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 30.05.2013 12:26, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=WYcqJ5HdxA4

    Te eliptyczne i pokazana na końcu planetarna to nic nadzwyczajnego. Te w
    kształcie jakby "muszli ślimaka" i z zębami o różnej wielkości (około
    min. 2:18) też mnie nie zdziwiły, widziałem podobne w jakiś sprzętach w
    stylu odtwarzacz vhs. Natomiast bardzo ciekawe są te kwadratowe i
    trójkątne - chciałbym zobaczyć jakiś opis matematyczny do tego, chociaż
    sama przekładnia jakoś mało praktyczna - nijak się ma do zasady że nie
    powinny współpracować zawsze te same zęby.

    Jakub Rakus