  • 11. Data: 2009-01-28 13:55:50
    Temat: Re: Narastający dług w N-ce
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    pawell32 wrote:

    > Mylisz się, ja tez się myliłem, zjadło mi ostatnio 9 zł za 27 min,
    > sprawdzałem na bilingu, korzystam z tel. voip, więc bilingi mam na
    > bierząco. Wybierałem ten numer, bo tak samo byłem
    > przekonany.....myliłem się :-)

    Bo masz voip.
    0801 dziala tak tylko w sieci tp.

    Tmek

  • 12. Data: 2009-01-28 22:31:48
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 28 Jan 2009 14:55:50 +0100, Tmek wrote:

    > Bo masz voip.
    > 0801 dziala tak tylko w sieci tp.

    Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Za połączenia z numerami 0-801 0 w tp opłata
    jest za minutę.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 13. Data: 2009-01-29 10:10:57
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Za połączenia z numerami 0-801 0 w tp opłata
    > jest za minutę.

    to zalezy od cyfry po 801. NIe wiem jak to jest w przypadku '0'
    dla reszty jest tak: (ze strony tp)
    0-801 1XX XXX i 0-801 2XX XXX - całkowity koszt rozmowy jak za jeden impuls
    0-801 3XX XXX - koszt jak za rozmowę lokalną bez względu na to, skąd dzwoni
    0-801 4XX XXX - koszt jak za rozmowę międzystrefową
    0-801 5XX XXX i 0-801 6XX XXX - koszt każdej minuty rozmowy taki, jak
    jednego impulsu

    c.

  • 14. Data: 2009-01-29 10:12:29
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Sebastian Bialy" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Czy jestem, odosobniony w problemach z płaceniem dla Nki ? Było dobrze,
    > ale od zakończenia promocji HBO mimo regularnych płatności z mojej strony
    > mam jakieś randomiczne wskazania na koncie (z tendencja rosnącego długu).
    > Zanim stacę następną równowartośc rachunku słuchając durnej melodyjki na
    > infolini chciałbym zapytac czy ktoś ma podobnie - może mają jakąś awarię
    > systemów płatności.
    >
    > PS. O której dzwonić ze Skype żeby się dodzwonić :) ?

    u mnie wszystko jest ok
    miałem promocję, wypowiedziałem, zapłaciłem kilka groszy za okres od
    zakończenia promocji do końca miesiąca, teraz dług = 0pln

  • 15. Data: 2009-01-29 13:36:24
    Od: "matt" <m...@N...kaczkowo.com>

    Użytkownik "Cezar" <c...@B...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 0-801 4XX XXX - koszt jak za rozmowę międzystrefową
    > 0-801 5XX XXX i 0-801 6XX XXX - koszt każdej minuty rozmowy taki, jak jednego

    Przy dzwonieniu na niektóre z tych numerów jest jeszcze
    opłata za inicjację połączenia. W przypadku 0-801 0...
    jest to koszt 0,28 PLN*.

    Za połączenie z 0-801 0... płaci się 0,24 PLN/min*.

    A w ogóle to można to sprawdzić tu:
    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358203/CUT_16-12-2008
    _366800614.pdf

    Pozdrawiam,
    matt

    * - wg stawek TP.

  • 16. Data: 2009-01-30 22:05:16
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 08:10:10 +0100, pawell32 napisał(a):

    > Jeżeli rezygnowaliście telefonicznie przed upływem 3 miesięcy, to
    > reklamujcie. wszystkie rozmowy są rejestrowane, więc ślad jest.

    Co Ci z tego, ze rozmowy są rejestrowane?
    Oni te rozmowy rejestrują dla siebie i Tobie ich nie udostępnią!
    Przez telefon to można ewentualnie zamówić usługę (jeśli dobrze znamy
    ofertę!), ale jak chodzi o wypowiedzenie umowy lub rezygnację z jakiejś
    usługi, to tylko list polecony i to za potwierdzeniem odbioru!
    Mój syn na jesieni wysłał do "n-ki" wypowiedzenie kontynuacji umowy, a
    oni pomimo tego uparcie dalej wysyłali mu faktury i twierdzili, że
    wypowiedzenia nie dostali!
    Ustąpili dopiero wtedy, gdy dostali zeskanowane potwierdzenie odbioru
    listu poleconego!
    A ja mam w tej chwili prawie identyczną przeprawę z "Cyfrą+".

    > nie dzwońcie na 801 bo to nie linia ulgowa, 35 gr. za każdą rozpoczetą
    > minute,

    A dokładnie, to 28 gr za samo rozpoczęcie połączenia, a oprócz tego po
    24 gr za każdą rozpoczętą minutę! (Tak jest na wszystkie numery 0801 0)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2009-02-01 10:39:22
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    > A dokładnie, to 28 gr za samo rozpoczęcie połączenia, a oprócz tego po
    > 24 gr za każdą rozpoczętą minutę! (Tak jest na wszystkie numery 0801 0)

    każdy operator ma inaczej, u mnie jest w newfon jest jw, może w tp sa
    jest tylko za jeden impuls jak zaznaczył jeden z przedmówców, nie wiem.

    pawell

  • 18. Data: 2009-02-02 01:34:52
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 01 Feb 2009 11:39:22 +0100, pawell32 napisał(a):

    > każdy operator ma inaczej, u mnie jest w newfon jest jw,

    Przypuszczam, że u wszystkich operatorów (może ewentualnie poza
    VoIP-ami) ceny będą zbliżone, bo żaden z nich nie będzie dopłacał do
    rozmów swoich abonentów, a cenę za połączenie przecież narzuca
    właściciel numeru 0800, bo to on z niego czerpie zyski.

    > może w tp sa
    > jest tylko za jeden impuls jak zaznaczył jeden z przedmówców, nie wiem.

    Cena, która podałem, jest właśnie z cennika TP.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 19. Data: 2009-02-04 08:43:36
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > ofertę!), ale jak chodzi o wypowiedzenie umowy lub rezygnację z jakiejś
    > usługi, to tylko list polecony i to za potwierdzeniem odbioru!

    kilka razy zmieniałem umowę i aktywowałem / dezaktywowałem promocję.
    za każdym razem przez telefon.
    zawsze jednak prosiłem konsultanta żeby się przedstawił tak żebym mógł
    zapisać sobie jego nazwisko
    nigdy problemów nie miałem
    (odpukać :) )

  • 20. Data: 2009-02-05 18:37:41
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 27 Sty, 18:28, Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > długu). Zanim stacę następną równowartośc rachunku słuchając durnej
    > melodyjki na infolini chciałbym zapytac czy ktoś ma podobnie - może mają

    Mialem tak samo.

    Reklamacja + wyslanie wypowiedzenia umowy podzialalo ;)

    Reklamacja zostala uznana, wszystkie naliczone nie prawidlowo oplaty
    skorygowali, a i dali na 2 mies HBO extra za free (znaczy mialem
    grudzien i styczen) ;)

    Pozdrawiam
    Rafal