-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Naprawy lakiernicze a rdza
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@g...com>
<pldots$jpr$1$Adam@news.chmurka.net>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Wed, 22 Aug 2018 07:32:58 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <pldots$jpr$1$Adam@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 64
Message-ID: <5b7cf584$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.42.14.107
X-Trace: 1534915972 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 689 31.42.14.107:50067
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3859
X-Received-Body-CRC: 3786855819
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2638551
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-08-20 o 09:00, Adam pisze:
> W dniu 2018-08-19 o 20:20, Bolko pisze:
>> Jakieś dwa lata temu walnąłem tyłem w coś.
>> Małe ale za to głębokie wgięcie.
>> Jako że auto nie wiele warte więc właczyłem youtouba i zgodnie z
>> instrukcją
>> naprawiłem sobie auto.
>> Może nie wygląda za dobrze ale miałem nadzieje że dobrze zrobione.
>> I zauważyłem że rdza wychodzi.
>>
>> Moje pytanie brzmi czy w profesjonalnym
>> zakładzie lakierniczym zrobią to lepiej.
>> Bo chciałbym sobie sprowadzić auto z ameryki.
>> Ale z USA to tylko rozbite jest sens brać.
>>
>> Jest sens się bawić?
>>
>
> Oprócz tego, co już zostało napisane dodam jeden aspekt:
> Czasem dzieje się tak (nawet dla aut przewożonych w kontenerach), że
> pojazd ma styczność z mgłą oceaniczną.
Myślę, że to są tylko mity. Dlaczego inne marki wożone przez ocean nie
korodują jak Mazda? Przecież Mistubishi, Leksus, jakoś nie są zbytnio
podatne na korozję. Nawet Toyota w miarę się trzyma. Poza tym są jeszcze
inne auta przywożone, choćby z USA i też na potęgę ich korozja nie zjada
tak jak było to z Mazdą 323, 626, 6 itd.
Po prostu Mazda założyła sobie, że będzie produkować auta ekologiczne,
które po 10 latach użytkowania, zazwyczaj kompletnie bezawaryjnego, będą
szły na złom.
Oczywiście sól morska przyspiesza proces korozyjny, ale przecież u nas
każde auto ma styczność z taką mgłą i to w o wiele większym stopniu, bo
błoto z solą z dróg ma większe stężenie soli niż woda morska. Po prostu
Mazda produkowała samochody z kiepskiej blachy i źle zabezpieczone przed
korozją, a do tego malowała ją kiepskiej jakości lakierami.
Kolejne pytania:
Dlaczego Mercedes Vito wyjeżdżał z linii produkcyjnej zardzewiały?
Dlaczego Ford Focus I mając 8-10 lat wymaga wymiany progów, błotników i
drzwi?
Auta te nie widziały mgły oceanicznej.
> Takie auto po pewnym czasie zaczyna rdzewieć całe - czyli nie tylko
> karoseria, ale i silnik, osprzęt, elementy napędów, itd. Tego procesu
> raczej już się nie zatrzyma.
Mam Mazdę 2 która była wyprodukowana w Japonii. Auto ma już ponad 10
lat, ale pod względem korozji nie ma się do czego za bardzo przyczepić.
Oczywiście są miejsca, gdzie pojawiła się powierzchowna rdza, ale są to
miejsca systematycznie obijane przez błoto i kamienie spod kół. Silnik
wygląda prawie jak nowy. W komorze silnika korozji też nie widać. Na
osprzęcie nawet nie ma nalotu korozji.
Auto, które nie ma grama konserwacji, a utrzymane w stanie takim jakby
miało nie więcej jak 4-5 lat.
Tylko, że to auto to nie jest typowy Japończyk, bo tak naprawdę jest to
Ford Fusion (podwyższana Fiesta). Całe podwozie jest od Fiesty.
Zawieszenie, silnik, osprzęt to wszystko jest Ford. Jeżeli to ma jakieś
znaczenie.
Miałem też Mazdę 323 także wyprodukowaną w Japonii. Pod względem
technicznym auto nie do zajebania, ale zeżarła je korozja, której się
nie dało opanować.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.18 08:06 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu