    From: Mario <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Naprawa z układami BGA
    Date: Tue, 01 Mar 2011 19:37:35 +0100

    W dniu 2011-03-01 18:40, MH pisze:

    > ==============
    >
    > Właściciel jest przygotowany na "albo się uda , albo śmietnik". Co więc radzisz ?
    >
    > MH

    Kolega prosił mnie żebym mu wygrzał padniętą PS3 bo widział w necie, że
    tak robią. Powiedziałem, że nie robiłem takich rzeczy i nie wierze żeby
    pomogło na stałe. Mam w tym takie samo doświadczenie jak on. Wygrzał
    sobie sam - opalarką tak jak na filmach w YT. Pomogło na 3 dni a sporo
    czasu zużył na zabawę. Jak masz czas na to żeby marnować go na
    beznadziejną walkę to próbuj. Ale piekarnik to chyba trochę za niska
    temperatura. Lepiej ustawić stabilnie i grzać opalarką według jakiejś
    instrukcji z neta.
    Można też wysłać do serwisu ale pewnie będą chcieli wymienić całą płytę
    za cenę równą połowie ceny nowego. Kubeł to chyba najsensowniejsze
    rozwiązanie.

    MD