  • Data: 2011-10-18 10:30:03
    Temat: Re: Naprawa z OC sprawcy - czy się pienię niepotrzebne
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    net...
    >Pan przekazał, że wysłali pismo do sprawcy z prośbą o potwierdzenie
    >okolczności zdarzenia. Likwidację mają prawo wydłużyć do 90 dni
    >roboczych.
    >Strasznie mnie to spieniło, bo przecież na oświadczeniu mają wszystko
    >włącznie z podpisem człowieka.

    Tu sie pienisz niepotrzebnie - tez pewnie bys nie chcial zeby ci
    przyslali zwyzke, bo przeciez mial pan szkode.
    Pan musisz potwierdzic, napisac, nasz rzeczoznawca obejrzy wniosek,
    moze dojdzie do wniosku ze nasz klient niewinny - ale zakladam ze i
    policja by do podobnego doszla.

    Natomiast z drugiej strony :
    a) taka powiedzmy wskazowka na przyszlosc, bo z drugiej strony pewnie
    bys sam nie chcial mandatow placic i godzinami czekac: jesli auto
    mocno rozbite, to jednak wzywac policje, bo jak ktos nie odpisze, to
    bedziesz trzy miesiace jezdzil autobusem, notatka z policji jednak
    przyspiesza sprawe

    b)
    >Aż mam ochotę narobić im extra kosztów - np. wynająć samochód
    >zastępczy od
    >dzisiaj do końca likwidacji szkody.

    O to to to - tylko wyslij po tygodniu pierwsza fakture :-)

    J.