  • Data: 2010-03-02 13:12:25
    Temat: Re: Naprawa tłumika/wydechu - FZS 600 - gdzie?
    Od: DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Seba pisze:
    > Dnia Tue, 02 Mar 2010 08:59:16 +0100, DrFugazi napisał(a):
    >
    > A tak BTW - czy da się kupić gotowy (w sensie przykręcam i mam) taki
    > pług jaki miałeś w swoim niebieskim FZS-ie?

    Da się. Skontaktuj się z Mrówką z Plastbike.
    http://www.plastbike.pl

    http://www.plastbike.pl/kontakt.htm

    tam się dowiesz więcej.

    PS. Tłumaczenie się, że fabryczny wydech jest wystarczająco fajny
    działa tylko do czasu pierwszej wymiany na akcesoryjny - wierz mi ;)

    Zdrówka
    --
    DrFugazi & Suzuki GSX 1300R Hayabusa
    ---- http://www.hayabusa.eu.org ----