  • 1. Data: 2009-03-03 07:03:18
    Temat: Naprawa baterii laptopa
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    WItam!
    Bateira stracila pojemnosc, wymieniono cele, po tej operacji elektronika
    w baterii padla:(
    Lapek nie widzi bateri, nie laduje (tylko przez ok 1 min) nie wlacza sie
    na baterii.
    Czy ktos ma doswiadczenia z naprawa ukladow wewnatrz baterii?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-03 11:30:48
    Temat: Re: Naprawa baterii laptopa
    Od: rzymo <r...@g...com>

    On 3 Mar, 08:03, wchpikus <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > na baterii.
    > Czy ktos ma doswiadczenia z naprawa ukladow wewnatrz baterii?

    Elektronika pamięta stan akumulatora i ilość ładowań - jesteś pewien
    że padła?
    Sprawdź czy w BIOSie jest opcja kalibrowania/formatowania baterii
    (różnie to może być nazwane) - u mnie w laptopie trwa to parę godzin,
    czyli mogę domniemywać że mierzona jest pojemność baterii i nowa
    wartość jest zapisywana w elektronice (pewnie i licznik ładowań się
    zeruje).

  • 3. Data: 2009-03-03 12:08:15
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!

> [...]
    > czyli mogę domniemywać że mierzona jest pojemność baterii i nowa
    > wartość jest zapisywana w elektronice (pewnie i licznik ładowań się

    Laptop pokazuje ze bateria (not connected), od czasu do czasu zalapie i
    jest widoczna)
    Pod winem zaden program nie chce sie z nia skomunikowac dla odczytania
    pojemnosci, producenta itp.