-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
From: "cef" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4d4c50f4$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>
<7s691859m4hj.f4ot0ii5b0af$.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Naprawa ECU lub podmiana
Date: Sat, 5 Feb 2011 17:15:44 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Lines: 19
Message-ID: <4d4d77b0$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.36.185
X-Trace: 1296922544 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2496 83.26.36.185:2794
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347980
[ ukryj nagłówki ]huri_khan wrote:
> P1550 Czujnik przepustnicy
> P1122
> - Za wysokie napięcie
To wszystko przecież wiadomo, bo juz wielokrotnie te kody czytano.
Interesuje mnie niezawodność naprawy sterownika metodą łatania
jakichs złącz i styków w środku. Jak to się sprawdza w praktyce,
tzn czy ktos tak naprawiał np 3 lata temu i czy działa nadal.
Ewentualnie ktos polecony do takiej roboty,
a nie pierwszy z brzegu co się ogłasza, że robi.
> Oczywiście wiem też że czasmi pomaga własnie wymiana ECU.
Skuteczniejsza jest wymiana auta na nowe :-) ,
ale jeszcze nie uzbierałem odpowiedniej sumy
Następne wpisy z tego wątku
- 07.02.11 15:19 bratPit[pr]
- 07.02.11 15:29 bratPit[pr]
- 07.02.11 15:31 bratPit[pr]
- 07.02.11 16:32 cef
- 07.02.11 18:04 jerzu
- 14.02.11 08:07 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-18 Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- 2024-12-17 Rodzaj przekładni planetarnej z
- 2024-12-17 Z instrukcji do kitu
- 2024-12-17 Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- 2024-12-17 nie wyrzucaj starych opon
- 2024-12-17 znów elektryk:P
- 2024-12-17 "Ręczny" a przegląd.
- 2024-12-17 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-17 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-12-17 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-17 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-17 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-17 Kraków => Software .Net Developer <=