  • 1. Data: 2011-09-05 22:21:42
    Temat: Napompowane lagi
    Od: AZ <a...@g...com>

    Jaka moze byc przyczyna tego ze lagi sie pompuja? Tzn. po odkreceniu
    korka slychac pssssyt a po chwili w promieniu 2m od moto czuc dziwny do
    opisania smrod.

    Zauwazylem to przy zmianie oleju. Po spuszczeniu tego powietrza przednie
    zawieszenie od razu pracuje inaczej a nie jest takie jakies dretwe. Olej
    zmieniony 4 miesiace temu - Motul 5W, lagi rozbierane i myte w zeszlym
    roku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2011-09-06 05:21:38
    Temat: Re: Napompowane lagi
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-06 00:21, AZ pisze:
    > Jaka moze byc przyczyna tego ze lagi sie pompuja?

    Jazda po dziurawych drogach i praca zawieszenia. W drz i rd07 mam do
    spuszczania tego powietrza zaworki (w rd07 rowniez do pompowania jesli
    jest potrzeba).

    pozdr
    newrom

  • 3. Data: 2011-09-06 08:22:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-06, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Jazda po dziurawych drogach i praca zawieszenia. W drz i rd07 mam do
    > spuszczania tego powietrza zaworki (w rd07 rowniez do pompowania jesli
    > jest potrzeba).

    Tak tez podejrzewalem. Narazie sobie radze co pare kkm sciagajac
    kierownice i popuszczajac korki ale denerwujace to jest. Poka jak te
    zaworki wygladaja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-09-06 08:47:34
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisala rzekomo
    > Tak tez podejrzewalem. Narazie sobie radze co pare kkm sciagajac
    > kierownice i popuszczajac korki ale denerwujace to jest. Poka jak te
    > zaworki wygladaja.

    Zaworki sa takie same jak w oponach. Umieszczone sa w korkach w srodku i
    pozwalaja na "regulacje" zawieszenia przez zwiekszanie cisnienia

    http://www.cmsnl.com/honda-vfr400rh-1987-japanese-ho
    me-market_model17178/partslist/F09.html
    prawy gorny rog fiszki

    Przestali takie cos stosowac w latach '90 OIDP A do samego spuszczania
    powietrza to nie wiem, pewnie podobne.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 5. Data: 2011-09-06 08:55:15
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-06 10:22, AZ pisze:

    > Tak tez podejrzewalem. Narazie sobie radze co pare kkm sciagajac
    > kierownice i popuszczajac korki ale denerwujace to jest.

    Sie nie dziwie, w koncu to KicHI.

    > Poka jak te zaworki wygladaja.

    np tak
    http://allegro.pl/odpowietrznik-odpowietrzniki-amort