    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Napijesz się, naćpasz a wypadek i tak by się wydarzył....
    Date: Fri, 21 Jul 2023 23:52:37 +0100

    in <news:13p0yytj9t0i4.1tmxc8oegn34k.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > "Próbował wejść na jezdnię w miejscu niedozwolonym. Inspektor
    > Marek Konkolewski, specjalista w zakresie spraw ruchu drogowego, w
    > rozmowie z ,,Faktem", ocenił, że pieszy-świadek być może boi się
    > zgłosić na policję.

    jeszcze mu każą przysiady robić.

    > Podkreślił jednak, że ,,zachowanie pieszego
    > było bezprawne i nieodpowiedzialne", a do tego mogło sprowokować
    > Patryka Peretti do gwałtownego hamowania, które doprowadziło do
    > tragicznych wydarzeń.

    nom i co kurwa jeszcze?

    "Gromadzony jest material dowodowy, który pozwoli ustalic co bylo
    bezposrednia przyczyna wypadku"

    było zapierdalanie debila 150 po mieście

    "Bedziemy odtwarzali predkosc i sposób poruszania sie tego pojazdu. Po
    zebraniu dowodów akta sprawy zostana przekazane bieglemu do wykonania
    opinii rekonstrukcyjnej. I dopiero ta opinia odpowie nam na pytania,
    które wszystkich interesuja"

    np jakie pytania?

    wyjasnil w rozmowie z Polskim Radiem prokurator okregowy w Krakowie
    Rafal Babinski.

    Pózniejsze zachowanie pieszego -- w mojej ocenie -- dyskwalifikuje go
    jako czlowieka, poniewaz ludzki, moralny i etyczny obowiazek nakazuje
    pomóc ofiarom wypadku, a on zniknal jak kamfora.

    pijany był, normalna reakcja, może marzył o łóżku pójść spać, zjeżdzał
    na bazę.

    Ten mezczyzna powinien jak najszybciej zglosic sie na policje, by jako
    glówny swiadek tragedii pomóc sledczym w rozwiklaniu okolicznosci i
    przyczyn wypadku.

    śledczy mają nagranie. Nie ma co rozwikływać.

    Kazda godzina zwloki dziala na jego niekorzysc. Kraków jest miastem
    naszpikowanym kamerami monitoringu, wiec jestem pewien, ze predzej czy
    pózniej policja zapuka do jego drzwi.

    i każe robić przysiady?

    Nie strasz nie strasz... Odpierdolcie się od niego nygusy do 15oo.

    Dlatego zwracam sie do tej osoby z apelem, by nie bala sie isc na
    policje, bo prawde o tym, co sie wydarzylo chca znac nie tylko sledczy,
    ale przede wszystkim rodziny ofiar- uwaza Marek Konkolewski.

    debilu nie kadź tu bo obrażasz naszą inteligencję. Tu nie ma co
    wyjaśniać. Chłopie nigdzie nie idź niech cie pocałują w dupę.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy