  • Data: 2010-10-21 17:28:26
    Temat: Re: Napęd dyskietek 5,25"
    Od: "User" <U...@U...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    komputerowym

    > Nie chodzi mi o kabelki do obu tych napędów, bo te pewnie mam, albo mogę mieć.
    > Jeśli jednak końcówki są różne to potrzebne by było coś w rodzaju przelotki.

    Nie chodziło mi kabelki w sensie kupna w sklepie ze złomem komputerowym.

    > Ty zastanow sie czego chcesz i co piszesz bo to jakis belkot jest !

    > Koncowki do stacji 5.25'' wygladaja jak na fotce z linku i jak w napedzie ktory
    podobno masz iwec czemu zadajesz debilne pytania ?

    Gdybyś uważniej czytał, to byś nie zarzucał mi debilnych pytań:
    ">> Nie mam teraz tych kabelków (od 3,5" i 5,25") pod ręką."
    Czy gdzieś przeczytałeś, że chodzi o komputer przy którym teraz siedzę?

    Szkoda, że po tylu rzeczowych odpowiedziach na końcu okazałeś się
    niegrzeczny. No ale w Polsce to właściwie ostatnio nie należy się dziwić.
    To taka nasza "normalność" :-( Szkoda.

    User