  • 11. Data: 2012-06-12 12:35:15
    Temat: Re: Napęd dvd nie działa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""Jan P. Cieciński"" 4fd6806f$0$1307$6...@n...neostrada.pl

    > To było prawdą dawno temu. Od kilku lat wszystko jest projektowane tak, aby nie
    nadawało się do użytku po upływie okresu
    > gwarancji. A także aby nie opłacała się naprawa.

    IMO wszystko jest coraz trwalsze. Mit ,,żarówkowy'' znam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-06-12 12:37:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Vituniu" 4fd6e329$0$1300$6...@n...neostrada.pl

    > Ani troche.
    > Borneq ma racje.

    Ja mam 4 napędy kilkuletnie -- wszystkie w doskonałej formie.

    Być może te złe zaczęto produkować później. ;)
    Ale w notebooku, z którego stukam teraz, jest napęd czteroletni.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-06-12 13:14:08
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Ja mam 4 napędy kilkuletnie -- wszystkie w doskonałej formie.

    Moj Buffalo / Pioneer tez.

    Za to znajomy wlasnie wyzlomowal 2-letniego Nec'a,
    ktorego otrzymal w ramach wymany gwarancyjnej
    za poprzedniego, ktory to zepsul sie 4 dni przed
    koncem 2 letniej gwarancji. Glowny technolog dobrze
    je wyliczyl... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Nie chce burzyc Twojego swiatpogladu, ale poczytaj
    sobie o "planned obsolence" ;) Tylko, na litosc, nie
    odpowiadaj tutaj. Znajdz wlasciwa grupe.

  • 14. Data: 2012-06-12 13:37:52
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-06-12 12:35, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    [.....]
    > IMO wszystko jest coraz trwalsze.

    Jak pokazuje doświadczenie, w tym moje osobiste, przynajmniej w
    przypadku napędów CD/DVD tak nie jest. Rzekłbym, że owe napędy są coraz
    mniej trwałe. :-D

  • 15. Data: 2012-06-12 16:59:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    > Jak pokazuje doświadczenie, w tym moje osobiste, przynajmniej w
    > przypadku napędów CD/DVD tak nie jest. Rzekłbym, że owe napędy są coraz
    > mniej trwałe. :-D

    Jak się kupuje barachło to tak jest.

  • 16. Data: 2012-06-12 17:25:48
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Jak się kupuje barachło to tak jest.

    LOL :)

    A tak konkretnie to jak sie rozroznia
    "barachlo" od "niebarachlo"?

    Tylko nie mow, ze po marce, bom
    gotow przypadkiem utopic sie w kawie :)

    Przyklad z osttanich sekund:

    Trzymam w reku dwie plytki CD-R Verbatima.
    Pudelka wygladaja tak samo, nadruk na plytach
    identyczny, kupione z tego samego, pewnego
    zrodla, jedna pare miesiecy temu, druga wczoraj.

    Przez jedna swiat widac, przez druga nie.

    Eneuel zaraz pewnie powie, ze ta ciensza
    warstwa nosnika to efekt postepu
    technologicznego. :P

    Ja natomiast jestem jakos dziwnie przekonany,
    ze stoi za tym najwazniejsza osoba w kazdej
    sie firmie. Nie.. nie prezes, nie inzynier, nie
    technolog, nie ksiegowy. Stoi za tym marketoid,
    ktory na pieknych, kolorowych slupkach udowodnil.
    ze przecietna CD-R odtwarzana jest 3,457 raza w
    ciagu 43,6 dnia od nagrania, a na cienszej warstwie
    nosnika mozna zaoszczedzic niebagatelne 0,00003
    centa na sztuce.

    Tak to, mniej-wiecej, dziala w kazdej branzy. :)

    pozdrawiam serdecznie
    idac sie samobiczowac za OT,
    Vituniu.

  • 17. Data: 2012-06-12 17:54:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Vituniu" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Tylko nie mow, ze po marce, bom
    > gotow przypadkiem utopic sie w kawie :)

    Większość producentów robi złom, bo wyrobili markę kilka lat temu.

    Jaki ID? MCC004, czy TY02?

  • 18. Data: 2012-06-12 17:55:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/06/2012 16:54, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Vituniu" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Większość producentów robi złom, bo wyrobili markę kilka lat temu.

    Dyskusja zupełnie, jak na pl.misc.samochody, gdzie byli posiadacze
    Polonezów nakręcających 100 tysięcy między remontami silnika biadolą, że
    kiedyś to się panie robiło samochody. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-06-12 18:04:45
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "B.G" <o...@w...com.eu> napisał w wiadomości
    > nagrywarki) komputer wciąga Ci powietrze, to postaraj się tak
    > przeorganizować chłodzenie aby powietrze miało łatwiej (z mniejszymi
    > oporami) wejść do obudowy innymi otworami.
    > Kiepskość dzisiejszych napędów nie jest tajemnicą, ale ciągłe
    > przepompowywanie zakurzonego powietrza przez nie - jeszcze szybciej je
    > dobija.

    Jak to zrobić? Mam obudowę Chieftec.

  • 20. Data: 2012-06-12 18:15:47
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Jaki ID? MCC004, czy TY02?

    "Ciensza" CMC magnetics, chyba, ze nie o to pytasz... :)