  • Data: 2012-06-19 10:21:15
    Temat: Re: Napęd dvd nie działa
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-06-19 08:28, Użytkownik GAD Zombie napisał:

    > Tylko to dosc drogie rozwiazanie. A karty pamieci/pendrive'y sa dzis
    > tanie. Stad taka mysl.
    > Oczywiscie biorac pod uwage stosunek pojemnosci do ceny, to faktycznie
    > dyski moglyby wyjsc moze i taniej niz pendrive (chociaz liczac juz dwa
    > dyski, to moze i nie tak tanio). Niemniej trzeba sie liczyc tez z innymi
    > problemami. Dysk przechowywany w szufladzie moze np upasc i kupa danych
    > leci w kosmos. Plytke trudniej tak uszkodzic. Pendrive'owi nic sie nie
    > powinno od tego stac. Drugi problem jest taki, ze standardy sie
> [...]

    Inteligentny człowiek będzie pamiętał że ma dysk z takim złączem
    i zadba np. o kartę która złącze obsłuży, idiota będzie zaskoczony
    i będzie miał problem.
    Tyle że standardy złącz HD nie zmieniają się tak szybko jak piszesz,
    dużo szybciej zmieniają się pojemności i jak masz w szafie dysk
    PATA 0,5TB to za kilka lat przy zmianie kompa wymienisz go na
    SATA o pojemności kilkunastu TB i problem masz z głowy.