  • Data: 2012-06-26 19:33:34
    Temat: Re: Napęd bramy Hörmann - problem po burzy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał w wiadomości grup
    > http://sjp.pwn.pl/slownik/2542522/zajebisty
    > Widzisz tam "wulg" ? Nie widzisz ? A widzisz :-)

    >To ze otaczajacy nas syf stacza sie w dol nie oznacza ze
    >trzeba za nim podazac. Dla mnie uzywanie slowa zaj...y to
    >dowod na umyslowa ciasnote.

    No jak - przeciez to nowe slowo, nowe wartosci, nowe horyzonty :-)

    A jakie wyzwanie dla jezykoznawcow - jak opisac znaczenie w slownikach
    :-)

    >Ktokolwiek, kto uzywa go w przekaziorach powinien odrazu
    >leciec na pysk.

    Jak bedziesz placil abonament, to bedziesz mogl mowic kto ma wylatywac
    z telewizji panstwowej, bo w innych to sie liczy ogladalnosc :-P

    J.

    P.S. Takie powszechnie znane slowo na pier* ... a pomyslcie z iloma
    przedrostkami sie laczy - mozna wp*, wyp*, nap*, odp*, przyp* .... sa
    jakies wyjatki ?